Skravletråd :)

Sitter på legekontoret og venter på å få tatt bt. Hoster jo selvfølgelig litt, så han gamle mannen siden av flytta seg lenger bort :D for å si det sånn, tror ikke jeg er så veldig smittsom akkurat.
Uansett, kunne vært litt mer diskré da :p

Sitter på legekontoret og venter på å få tatt bt. Hoster jo selvfølgelig litt, så han gamle mannen siden av flytta seg lenger bort :D for å si det sånn, tror ikke jeg er så veldig smittsom akkurat.
Kan jo hende den gamle mannen har en alvorlig sykdom så han ikke kan bli syk;)
Evt bare veldig redd for å bli syk

Kan jo hende den gamle mannen har en alvorlig sykdom så han ikke kan bli syk;)
Evt bare veldig redd for å bli syk
Selvfølgelig :) var bare så komisk. Er vel redd for influensa tenker jeg.

Haha:p de gamle er redd ja... Lykke til :)

Julegaver?
Jeg og jentungen hoster om kapp. Stakkar gubbe :D
Ja, var godt å køye. Selv på liten plass:p

Fortrinnsvis julegaver ja, men ble en levis jeans og hettegenser på meg også;)
Blææ, slitsomt med hosting da. Men ikke veldig syke eller?

Fortrinnsvis julegaver ja, men ble en levis jeans og hettegenser på meg også;)
Blææ, slitsomt med hosting da. Men ikke veldig syke eller?
Føler meg veldig syk om det teller? :p

God fredag til dere:D

Hva skjer hos dere i kveld?:)

God helg også! ;)
Fredagstaco etterhvert (supert når man har halsbrann). Snakka med føden pga høyt BT, men det var visst ingenting.
Eller lite, du da?

Fredagstaco etterhvert (supert når man har halsbrann). Snakka med føden pga høyt BT, men det var visst ingenting.
Eller lite, du da?

Det er ikke perfekt match:P Jeg kunne ikke spise det under svangerskapet.
Neivel, så de skulle ikke sjekke opp?

Her har vi akkuart spist nachos. Tidlig middag for gubben skal til en kompis. Så der blir han vel kveld:P
En vennninne kommer innom et par timer snart, hun syns det var for lenge siden hun hadde sett lillegutt.
Ellers blir det tv og snop på meg senere.

Det er ikke perfekt match:P Jeg kunne ikke spise det under svangerskapet.
Neivel, så de skulle ikke sjekke opp?

Her har vi akkuart spist nachos. Tidlig middag for gubben skal til en kompis. Så der blir han vel kveld:P
En vennninne kommer innom et par timer snart, hun syns det var for lenge siden hun hadde sett lillegutt.
Ellers blir det tv og snop på meg senere.
Skulle ikke sjekkes for jeg skulle jo innom hos fastlege å måle Bt på tirsdag likevel.
Så om ikke det var nok, har en kompis av Ronja fått den 5.barnesykdommen. så "venter" nesten på at den kommer i hus. Og det kan visst påvirke fosteret bla bla.
NEIDA! jeg er ikke stressa!!!

Høres ut som du får en koselig kveld da :)

Forferdelig! Ikke bedre da jeg så ull-longsen hennes som lå igjen hjemme....
Uff da...:rolleyes: er sååå typisk det!
Eldste har gått uten lue på skolen noen dager fordi mannen bare glemmer det! :oops: en gang er greit, men man glemmer vel ikke 3 dager på rad?!

Haha...så artig:p

Back
Topp