Han er litt "kjærring"Det er bra!!ikke alle som er sånn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er litt "kjærring"Det er bra!!ikke alle som er sånn!
Han er litt "kjærring"men han står for mat og sånt, jeg for gaver som regel. Flink til å vaske og rydde er han også. Mye flinkere enn meg. Nå gidder jeg ikke heller
![]()
God bedringKjedelig å være syk.
Hurra, så deilig å komme hjemNå skal jeg hjem
Kos deg på trening!
En sånn mann vil jeg også haHan er litt "kjærring"men han står for mat og sånt, jeg for gaver som regel. Flink til å vaske og rydde er han også. Mye flinkere enn meg. Nå gidder jeg ikke heller
![]()
God bedring![]()
En sånn mann vil jeg også ha![]()
Da håper jeg disse to dagene hjelper påJo takk! Håper det går fort over. Har heldigvis fri i dag og i morgenså har to dager på å bli bedre
![]()
Haha...sånt skjønner ikke min hellerMin er også flink. Men enkelte ting forstår han aldri... Skylling av melkekartonger, brette klær og legge pent på plass i skapet, henge opp ny dorull når den gamle var tom for papir osv osv.
Da håper jeg disse to dagene hjelper på![]()
Joda, alt var ok. Så da er de vel trygge på å sende meg hjem. Får bare stole på deHurra, så deilig å komme hjemda regner jeg med alt så bra ut?
Er rimelig mør i magen nå![]()
Min skjønner alt det der... Værre med megMin er også flink. Men enkelte ting forstår han aldri... Skylling av melkekartonger, brette klær og legge pent på plass i skapet, henge opp ny dorull når den gamle var tom for papir osv osv.
Hva skjer? Her vaskes det litt. Prøver iallefall![]()
Gratulerer med jente i magenVar en liten jente i magenalt så bra ut
![]()
Kommet hjem ja. Nå ble jeg akutt slitenHei! Flink du erhar du kommet hjem igjen? Jeg sitter bare å slapper...
Så kos! GratulererVar en liten jente i magenalt så bra ut
![]()