De er nok vant til litt bølle-ringing da jaSprang ut i gangen så hun skulle slippe å komme innunnskyldte meg, men det var jo ikke noe problem!
Knappen er på tv'n liksom. Så når jeg skal flytte på den er det fort å komme borti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er nok vant til litt bølle-ringing da jaSprang ut i gangen så hun skulle slippe å komme innunnskyldte meg, men det var jo ikke noe problem!
Knappen er på tv'n liksom. Så når jeg skal flytte på den er det fort å komme borti.
Å ja...Jeg kunne ikke, måtte på jobb![]()
God morgenEndelig min tur til å finne senga
God natt!
Masse lykke tilOrdinær ultralyd om 40 minutter![]()
Nei , var noe helt annet og noe veldig alvorlig. Kjipe dager for å si det sånnNeeei.... Hva har skjedd? Tenker du på jobben eller?
Lykke tilOrdinær ultralyd om 40 minutter![]()
Uff.... Klemme på ❤Nei , var noe helt annet og noe veldig alvorlig. Kjipe dager for å si det sånn
Takk det håper jeg også , for dette her er ikke gøy.Uff.... Klemme på ❤
Håper det blir bedre!
Vi har recaroHeheskjønner det.
Ikke kjøpt sete enda, blir recaro, cybex eller maxi cosi. De 3 beste i test i vår eller høst. Her går det unna!!
Hvordan var prøvene idag?Ble vekt av bt-taking, blodprøve og nå skal jeg tisse i en kopp... Givende
Noe spennende som skjer der ute?
Til ny-bebisen? Veldig lyst på den altså. Men da må den ev.bestilles på nett.Vi har recaro![]()
Vet ingenting enda. Ligger med ctg nå, fortsatt litt høy puls på bebisen syns jeg men.Hvordan var prøvene idag?![]()
Ja til nyeTil ny-bebisen? Veldig lyst på den altså. Men da må den ev.bestilles på nett.
Thorsov hadde den på kampanje men ingen som lå i esken sin så uaktuelt.
Hva er pulsen til baby på da? Blodtrykket ditt er høyt, men ikke veldig høytVet ingenting enda. Ligger med ctg nå, fortsatt litt høy puls på bebisen syns jeg men.
Og blodtrykket mitt (tok 3 stk), var høyt synes jeg. Men jordmora mente det var bra. Jeg synes ikke det er bra når det er 134/91 liksom
Spent på blodprøvene.
Det må vel på plass snart det nå jaJa til nyedet som var best i test
bestilte på nett vi og
tenkte å sette det i bilen en av dagene nå
så det er klart ,
Til at mitt er så lavt til vanlig 110/60 så syns jeg det er litt høyt men.Hva er pulsen til baby på da? Blodtrykket ditt er høyt, men ikke veldig høyt![]()
Når jeg tok ctg på fredag lå den på mellom 120-194.Til at mitt er så lavt til vanlig 110/60 så syns jeg det er litt høyt men.
Pulsen varierer fra 140-180 liksom![]()