Skravletråd :)

Når jeg tok ctg på fredag lå den på mellom 120-194.
Har tatt 5 eller 6 nå. Og på den 1.lå den kostant på 180-200. Den nr 2 var litt lavere. 170-180. men da er ikke pulsen nede i 160 engang liksom. Nå er den heldigvis litt mer stabil, 140-160. Men jeg liker det ikke.
Hvis ctg nå ser ok ut får jeg dra hjm.

Har tatt 5 eller 6 nå. Og på den 1.lå den kostant på 180-200. Den nr 2 var litt lavere. 170-180. men da er ikke pulsen nede i 160 engang liksom. Nå er den heldigvis litt mer stabil, 140-160. Men jeg liker det ikke.
Hvis ctg nå ser ok ut får jeg dra hjm.
Krysser fingrene for at den er ok :) så du får kommet deg hjem å gjort klart alt :D

Krysser fingrene for at den er ok :) så du får kommet deg hjem å gjort klart alt :D
Vil tro den er det nå :)
Men om jeg får gjort alt som skal gjøres? Det var det da.... Er jo i crap form pga forkjølelse og den hodepinen min er ille. Funker ikke med smertestillende heller... Håper den går over snart.

Kjedelig å være syk.
Ikke noe morsomt det nei. Får håpe du blir fort frisk. Her har jeg vært syk i 4 uker, så klarer ikke se enden på det. Håper jeg blir bra før fødsel :)

4 uker :O ! Influensa eller noe?
Forkjølelse. Men 3 forskjellige på rappen. Helt j*****! Høygravid og hoster konstant, vondt i magen kan du si!
Starta med en sånn uskyldig med bare hoste. Så fikk jeg bihulebetennelse med hoste og snørr. Og nå er det alle slags forkjølelser samlet på en gang inkl hodepine på 6.dagen. Utrolig at det går an!

Forkjølelse. Men 3 forskjellige på rappen. Helt j*****! Høygravid og hoster konstant, vondt i magen kan du si!
Starta med en sånn uskyldig med bare hoste. Så fikk jeg bihulebetennelse med hoste og snørr. Og nå er det alle slags forkjølelser samlet på en gang inkl hodepine på 6.dagen. Utrolig at det går an!

Uff :-( da skal ikke jeg klage!! Høres skikkelig dritt ut. Husker jeg var syk noen dager før jeg fødte... Omgangssyke... Fin måte å lade opp på. Not.

Uff :-( da skal ikke jeg klage!! Høres skikkelig dritt ut. Husker jeg var syk noen dager før jeg fødte... Omgangssyke... Fin måte å lade opp på. Not.
Skrekken er omgangssyke! Snuppa spydde for 2 dager siden, men heldigvis var det pga slim og snørr (hun blir kvalm av sånt).
Tror faktisk jeg var sånn her på slutten sist gang også.
Men det er lov å klage. Du har det sikkert ille nok :)

Skrekken er omgangssyke! Snuppa spydde for 2 dager siden, men heldigvis var det pga slim og snørr (hun blir kvalm av sånt).
Tror faktisk jeg var sånn her på slutten sist gang også.
Men det er lov å klage. Du har det sikkert ille nok :)

Snuppa mi spydde ned hele bilen for halvannen uke siden. Var redd for at det var noe sånt på gang. Heldigvis var det nok bare bilsyke fordi jeg kjørte meg bort i Oslo :P

Kanskje en fødsel nærmer seg? Når har du termin? :-)

Snuppa mi spydde ned hele bilen for halvannen uke siden. Var redd for at det var noe sånt på gang. Heldigvis var det nok bare bilsyke fordi jeg kjørte meg bort i Oslo :P

Kanskje en fødsel nærmer seg? Når har du termin? :-)
Såpass :eek: stakkars jenta di da :D du må kjøre litt mer forsiktig :p
Termin 17.des. Ikke noe på gang nei. Ligget på sykehuset i natt pga mistanke om sf men får dra hjem nå. Så håper ikke jeg skal tilbake før det blir fødsel :)

Såpass :eek: stakkars jenta di da :D du må kjøre litt mer forsiktig :p
Termin 17.des. Ikke noe på gang nei. Ligget på sykehuset i natt pga mistanke om sf men får dra hjem nå. Så håper ikke jeg skal tilbake før det blir fødsel :)

Ja! Ha ha!! Ble noen skarpe svinger for å si det sånn :P

Blir deilig å komme hjem da. Håper formen blir bedre. Er jo fortsatt en stund til termin så håper du får ladet litt opp før fødsel da.

Ja! Ha ha!! Ble noen skarpe svinger for å si det sånn :P

Blir deilig å komme hjem da. Håper formen blir bedre. Er jo fortsatt en stund til termin så håper du får ladet litt opp før fødsel da.
Hihi:) syns jeg ser det!
Ja, får håpe det går seg til. Men det er jo så mye å gjøre før jul :eek:

Skriv liste til din bedre halvdel over hva som må gjøres :-) de må jo ha det inn med tskje.
Må vel frem med noen lister etterhvert. Men han er faktisk ikke så værst altså :)

Back
Topp