Hihi, tar med kassebil jegHahasyns jeg ser det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, tar med kassebil jegHahasyns jeg ser det!
Okei. Har besafe nå vi også, men trenger et ekstra seteBezafe. Så drøyde vi med å bytte, jenta spydde i 1 årså ble det cybex da hun var litt over 3 dessverre...
Den gjør det jo veldig bra i test, så tror ikke jeg ville vært i tvil.Okei. Har besafe nå vi også, men trenger et ekstra sete![]()
Mente du besafe eller cybex nå?Den gjør det jo veldig bra i test, så tror ikke jeg ville vært i tvil.
HahaMente du besafe eller cybex nå?![]()
Okei. Var det jeg troddeHahacybex.
Er lilletuppa bedre? Hva med deg?Okei. Var det jeg trodde![]()
Ja, vi er mye bedre begge to. Hun var i bhg i dag og jeg skal på jobb igjen i morgenEr lilletuppa bedre? Hva med deg?
Så bra daJa, vi er mye bedre begge to. Hun var i bhg i dag og jeg skal på jobb igjen i morgen![]()
Så kjedelig da:/Så bra daher kommenterer alle jordmødrene om hvor forkjølet jeg er. Ja, altså... Jeg vet det!
Bedring er braSå kjedelig da:/
Nå skal det sies at jeg tror formen er bedre enn den faktisk er da
Ble utrolig sliten etter en tur på butikken i dag og har fortsatt vondt i kroppen. Så ikke toppform, men bedring![]()
Så gøy at hun var fornøydTusen takk alle sammenFerdig med barneselskapet og legger nå en lykkelig og glad 4åring
Jeg er også glad. At det er 4 mnd til eldste fyller år og barneselskap igjen
![]()
Ja, jeg håper i alle fall detBedring er bradu slapp sånn langvarig greie da.
Ser det!Jeg prøver så godt jeg kan![]()
Hihi, takk for detSer det!du er flink!!
HahaHahakom borti den rødknappen. Herregud! Jordmora kom springende stakkar
![]()
God kveld til deg også
Har dagen vært bra ?