Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det spaghetti og kjøttdeig?lite her, nettopp spist middag![]()
Ja, men det betyr ikke at alle i familien synes det er greit..hadde mange som prøvde å gi han noe for å si det sånn.Det tenker jeg må være opp til hver enkelt
Hører mange sier at det er lettere med førstemann, så vi får se når den tid kommer![]()
Jepp, ble det herDet ble detble det wok på deg?
Skjønner hva du mener, noen som har prøvd her også. Ikke fordi de vil overkjøre oss, men at de glemmer seg litt også.Ja, men det betyr ikke at alle i familien synes det er greit..hadde mange som prøvde å gi han noe for å si det sånn.
Vi ventet lenge vi også med godteri. Men med søskenbarn på 2 og 4 år eldre som var hos oss annenhver lørdag, var det begrenset hvor lenge vi klarte å holde det unnaHer har hun aldri smakt godteri og greit er det. Blir vel nok når hun blir større
Enn så lenge er frukt favoritten her![]()
De vet ikke bedreMin hadde heller ikke smakt det da han var 1 år. Selv om ikke alle skjønte det valget..
Det er så j***** dårlig gjort, respektløs!Ja, men det betyr ikke at alle i familien synes det er greit..hadde mange som prøvde å gi han noe for å si det sånn.
Woop! Innlegg nr 40 000 KenguMin hadde heller ikke smakt det da han var 1 år. Selv om ikke alle skjønte det valget..
Ja, skjønner den. Prøver å holde det til etter leggetid, så har ikke vært noe problem så langtVi ventet lenge vi også med godteri. Men med søskenbarn på 2 og 4 år eldre som var hos oss annenhver lørdag, var det begrenset hvor lenge vi klarte å holde det unna![]()
Det er detDe vet ikke bedrelettere med 1.mann enn nr 2 uansett.
Juhu!Woop! Innlegg nr 40 000 Kengu![]()
Wow, som denne tråden har vokstWoop! Innlegg nr 40 000 Kengu![]()
Jepp, ble det her![]()
Alltid greit når det blir resterDet er godtblir spagetti rester her i morgen før kveldsvakt
![]()
Alltid greit når det blir rester![]()
Det er veldig lurtdet er detda slipper å lage mat før jeg skal på jobb
![]()
Det er veldig lurt
I morgen tror jeg det blir kylling her, må bare huske ta den opp fra fryseren![]()
Temmelig slapp, så ligger under et teppe på sofaen :/holder på med da?