Får satse på jaffall midten av desember daKanskje i løpet av året, men for tida er det sirupfart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på jaffall midten av desember daKanskje i løpet av året, men for tida er det sirupfart![]()
Ja, ellers tror jeg du fort er opptatt av andre tingFår satse på jaffall midten av desember da![]()
Ikke sett før. Er den bra eller?Ser film, Taken2. Sett den?
Vet ikkeIkke sett før. Er den bra eller?
Håper da virkelig detJa, ellers tror jeg du fort er opptatt av andre ting![]()
Har vel sett tanken en gang i tida, men husker ikke veldig mye av denVet ikke![]()
Ja, satser på at det går bra i morgenHåper da virkelig detgår det ikke bra imorgen på sykehuset blir det vel baby i løpet av neste uke... Men, det skal gå bra imorgen
![]()
Husker ikke jeg heller, bare at den var braHar vel sett tanken en gang i tida, men husker ikke veldig mye av den![]()
Sirupfart er fintKanskje i løpet av året, men for tida er det sirupfart![]()
Mener vagt å huske det her ogsåHusker ikke jeg heller, bare at den var bra![]()
Ja, det er i grunn detSirupfart er fint
Nå var det jo en god del mer aktivitet i oktober, så tror det tar litt lengre tid denne gangen![]()
matlysten er ikke på topp, men tar tegnet når jeg blir kvalmhaha! så koselig da
![]()
Siden mannen er så flink til å jobbe lurer jeg på om jeg skal spasere en tur på butikken og kjøpe god kvelds til hansiden han ikke har spist middag,
Er litt greit også det dadet vil jeg tru, er ikke samme tempe denne mnd nei![]()
Da blir han nok veldig gladSiden mannen er så flink til å jobbe lurer jeg på om jeg skal spasere en tur på butikken og kjøpe god kvelds til hansiden han ikke har spist middag,
Ja, jeg ble dessverre det. Ble knapt søvn i natt
Feber og rennende nese:/
Takk for det![]()