Skravletråd :)

Okei. Hva var grunnen til det?
Legen mente jeg kanskje var i starten på SF :(
Pulsen til snuppa var for høy, Bt mitt for høy, -11% på vekstestimering bl.a
Tok blodprøver og skal ta nye imorgen. Å ny ul å ny ctg. Bah!

Legen mente jeg kanskje var i starten på SF :(
Pulsen til snuppa var for høy, Bt mitt for høy, -11% på vekstestimering bl.a
Tok blodprøver og skal ta nye imorgen. Å ny ul å ny ctg. Bah!
Uff, så kjedelig da:(
Heldigvis ikke lenge igjen og bra at de følger godt opp i det minste:)

Uff :( ikke noe gøy det der da!!
Men hun er straks moden nok til å komme ut, så det går nok bra :)
Jada, er ikke så bekymret. Satser på at di har målt feil og at målingene imorgen er mer normal:)

Uff, så kjedelig da:(
Heldigvis ikke lenge igjen og bra at de følger godt opp i det minste:)
Er glad de følger opp ja, absolutt. Skulle ikke se det an engang men komme imorgen tidlig :) det er bra. Kanskje jeg kommer meg hjm til kl 14:p

Er glad de følger opp ja, absolutt. Skulle ikke se det an engang men komme imorgen tidlig :) det er bra. Kanskje jeg kommer meg hjm til kl 14:p
Får håpe det ikke tar alt for lang tid i morgen:)

Ellers da? Hva sjjer?

Lite her. Ligger på sofaen :(
Mannen har vært på butikken en tur, så snart blir det varm sjokolade:)
Enn der?
Hørtes godt ut.
Nettopp spist pizza. Sofa her også skikkelig livat!

Håper du har hatt en fin natt:D
Den ble ikke så fin :( Lå våken i senga fram til 04.30. Så våknet jeg igjen klokken 07.00. Kjenner at 2,5 timer er vel lite...

Hørtes godt ut.
Nettopp spist pizza. Sofa her også skikkelig livat!
Fant ut vi skulle vente til lillemor har lagt seg,så venter litt til. Godt blir det nok:)

Fant ut vi skulle vente til lillemor har lagt seg,så venter litt til. Godt blir det nok:)
Sikkert smart å vente :) her skal mi ha godteri hele tida. Skjønner ikke hvor det kommer fra! Hun får jo ikke godteri annet enn helgene men hun spør hver dag.

Sikkert smart å vente :) her skal mi ha godteri hele tida. Skjønner ikke hvor det kommer fra! Hun får jo ikke godteri annet enn helgene men hun spør hver dag.
Her har hun aldri smakt godteri og greit er det. Blir vel nok når hun blir større:p
Enn så lenge er frukt favoritten her:)

Min hadde heller ikke smakt det da han var 1 år. Selv om ikke alle skjønte det valget..
Det tenker jeg må være opp til hver enkelt :)
Hører mange sier at det er lettere med førstemann, så vi får se når den tid kommer:p

Back
Topp