Legen mente jeg kanskje var i starten på SFOkei. Hva var grunnen til det?
Pulsen til snuppa var for høy, Bt mitt for høy, -11% på vekstestimering bl.a
Tok blodprøver og skal ta nye imorgen. Å ny ul å ny ctg. Bah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen mente jeg kanskje var i starten på SFOkei. Hva var grunnen til det?
UffLegen mente jeg kanskje var i starten på SF
Uff, så kjedelig daLegen mente jeg kanskje var i starten på SF
Jada, er ikke så bekymret. Satser på at di har målt feil og at målingene imorgen er mer normalUffikke noe gøy det der da!!
Men hun er straks moden nok til å komme ut, så det går nok bra![]()
Er glad de følger opp ja, absolutt. Skulle ikke se det an engang men komme imorgen tidligUff, så kjedelig da
Heldigvis ikke lenge igjen og bra at de følger godt opp i det minste![]()
Får håpe det ikke tar alt for lang tid i morgenEr glad de følger opp ja, absolutt. Skulle ikke se det an engang men komme imorgen tidligdet er bra. Kanskje jeg kommer meg hjm til kl 14
![]()
Jada, er ikke så bekymret. Satser på at di har målt feil og at målingene imorgen er mer normal![]()
Satser på bedre resultater i morgenLegen mente jeg kanskje var i starten på SF
Lite her. Ligger på sofaenEllers da? Hva sjjer?
Hørtes godt ut.Lite her. Ligger på sofaen
Mannen har vært på butikken en tur, så snart blir det varm sjokolade
Enn der?
Den ble ikke så finHåper du har hatt en fin natt![]()
Fant ut vi skulle vente til lillemor har lagt seg,så venter litt til. Godt blir det nokHørtes godt ut.
Nettopp spist pizza. Sofa her også skikkelig livat!
Sikkert smart å venteFant ut vi skulle vente til lillemor har lagt seg,så venter litt til. Godt blir det nok![]()
Her har hun aldri smakt godteri og greit er det. Blir vel nok når hun blir størreSikkert smart å venteher skal mi ha godteri hele tida. Skjønner ikke hvor det kommer fra! Hun får jo ikke godteri annet enn helgene men hun spør hver dag.
Fusj...så kjiptDen ble ikke så finLå våken i senga fram til 04.30. Så våknet jeg igjen klokken 07.00. Kjenner at 2,5 timer er vel lite...
Kos deg på vaktHa en fin kveld
Straks nattevakt her!
Min hadde heller ikke smakt det da han var 1 år. Selv om ikke alle skjønte det valget..Her har hun aldri smakt godteri og greit er det. Blir vel nok når hun blir større
Enn så lenge er frukt favoritten her![]()
Det tenker jeg må være opp til hver enkeltMin hadde heller ikke smakt det da han var 1 år. Selv om ikke alle skjønte det valget..