Han gleder seg sikkert til å se mammaen sinIdag skal jeg hente lillegutt som har vært hos mamma i hele helgaGleder meg såååå til å kose og klemme godgutten min igjen
<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han gleder seg sikkert til å se mammaen sinIdag skal jeg hente lillegutt som har vært hos mamma i hele helgaGleder meg såååå til å kose og klemme godgutten min igjen
<3
Ja, greit med alt som er gjortGreit å få gjort det ja. Vi er ferdige, de ligger på spisestuebordet og venter på bli pakket inn
Ja er alltid noederfor tar jeg som oftest litt hver dag, så jeg plutselig slipper å ta mye
siden jeg ikke er noe glad i husarbeid overhode
men har blitt litt dårligere til å ta noe hver dag nå for tiden
![]()
Ja, da er det litt greierehadde førsteårspraksis i en bolig med langvakter i helg, og det funka jo kjempebra. Der kunne vi jo dra på alt mulig, så da går jo tiden
![]()
Svært liteHeeeluuuuu damer![]()
Hva skjer?
Svært litemini sover og jeg sløver i godstolen
![]()
Litt liv innimellom. Men vært rolig siste dagene, ligger vel og laderfull fres da jeg la meg igår da selvfølgelig. Fryktelig støl i magen, hoster hele tida. Stakkars lille inni der, blir sikkert skvisa hver gang
Får håpe formen din kommer seg etterhvert, gjør som regel det. Selv om det er vanskelig å tro.
Hun sov en liten time bare før hun våknet. Da var hun våken i mange timer og ble overtrøtt. I fin form igjen nå i dag da![]()
Ja, greit med litt sløvetidHehe, ok. Deilig det da. Lillegutt sover her også![]()
HurraOg der var jeg over 1200 innlegg jeg også gitt![]()
Hurrasyns det er så dødt her inne i november, så går sakte med skravlinga
![]()
Haha, er kanskje der det ligger ja!Veldig dødtAlle er ute å shopper julegaver
![]()
Nå turner hun inni der så noe plass er det velLigger og lader for å komme i full farthehe
Huff, får ikke håpe det da. Du er vel ganske tøyelig inni der og vel
Får håpe det ja, men så lenge bøllefrø har det bra så er det greit. Kan vel være det hjelper litt når jeg har fått opp vitamin nivået mitt litt og![]()
Så flink du erOg der var jeg over 1200 innlegg jeg også gitt![]()
Syns det er helt topp jeg! Men noen ganger når jeg har supergod tid og jeg tror jeg skal skravle litt, så er det litt kjedelig daHurrasyns det er så dødt her inne i november, så går sakte med skravlinga
![]()