Skravletråd :)

Idag skal jeg hente lillegutt som har vært hos mamma i hele helga :) Gleder meg såååå til å kose og klemme godgutten min igjen :D <3
Han gleder seg sikkert til å se mammaen sin :)

Greit å få gjort det ja. Vi er ferdige, de ligger på spisestuebordet og venter på bli pakket inn
Ja, greit med alt som er gjort :) prøvde å få til en fotoshoot her hjemme i stua nå, men det var lettere sagt enn gjort med en liten en som ikke vil sitte i ro :p

Ja er alltid noe :) derfor tar jeg som oftest litt hver dag, så jeg plutselig slipper å ta mye :) siden jeg ikke er noe glad i husarbeid overhode :p men har blitt litt dårligere til å ta noe hver dag nå for tiden o_O

Ja, greit å pusle litt på hver dag. Sånn gjør jeg det også.
Nei, skjønner jo det nå som høygravid:P

Ja, da er det litt greiere :) hadde førsteårspraksis i en bolig med langvakter i helg, og det funka jo kjempebra. Der kunne vi jo dra på alt mulig, så da går jo tiden :)

Da går det bedre ja:) I går på vakten hadde vi peppes og så film bl.a.:D

• Liker
Reactions: BMC
Litt liv innimellom. Men vært rolig siste dagene, ligger vel og lader :p full fres da jeg la meg igår da selvfølgelig. Fryktelig støl i magen, hoster hele tida. Stakkars lille inni der, blir sikkert skvisa hver gang :)

Får håpe formen din kommer seg etterhvert, gjør som regel det. Selv om det er vanskelig å tro.

Ligger og lader for å komme i full fart ;) hehe
Huff, får ikke håpe det da. Du er vel ganske tøyelig inni der og vel :)

Får håpe det ja, men så lenge bøllefrø har det bra så er det greit. Kan vel være det hjelper litt når jeg har fått opp vitamin nivået mitt litt og :)

Ligger og lader for å komme i full fart ;) hehe
Huff, får ikke håpe det da. Du er vel ganske tøyelig inni der og vel :)

Får håpe det ja, men så lenge bøllefrø har det bra så er det greit. Kan vel være det hjelper litt når jeg har fått opp vitamin nivået mitt litt og :)
Nå turner hun inni der så noe plass er det vel :)
Skal på siste UL imorgen da, spent nå når det er så nærme...

Får håpe det er vitaminene som er trikset denne gangen :) blir spennende med ul da. Er du 8-9 uker på vei da eller?

Hurra :D syns det er så dødt her inne i november, så går sakte med skravlinga :p
Syns det er helt topp jeg! Men noen ganger når jeg har supergod tid og jeg tror jeg skal skravle litt, så er det litt kjedelig da :p

Back
Topp