Jeg synes den ble bra jegJeg er ikke flink å dekorere kaker. Men tror den så grei ut?
Hun blir helt klart fornøyd med den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes den ble bra jegJeg er ikke flink å dekorere kaker. Men tror den så grei ut?
Sørlandschips og helnøttHva er snopet i kveld da?
Ååh...så stiligJeg er ikke flink å dekorere kaker. Men tror den så grei ut?
Det hørtes jo godt utSørlandschips og helnøtt![]()
JadaHei
Alt bra her
Enn der?
Har ikke du vært på ultralyd denne uka?Jadabegynner å bli trøtt og sliten igjen, men ellers er det strålende
![]()
Jeg elsker ananas!Ananas har jeg ikke prøvdtakk for tips!
Hva bruker dere ananas til?Jeg elsker ananas!![]()
Sovnet på sofaen etter middag. Lå i heile 40 minutt før jeg våknet av en hund som slikket meg i trynetÅssen er det mulig da??? Du må jo være helt tullerusk i hodet![]()
Man har da alltid tid til å spise kake?Jeg også
Rakk nemlig ikke spise vår idag![]()
Bruker den blant annet til taco, i salater, på pizza, til kyllingfiletHva bruker dere ananas til?![]()
Jeg synes den ble bra jeg
Hun blir helt klart fornøyd med den![]()
Ååh...så stilig
Du er jo kjempe flink!!
Hihi, okeiBruker den blant annet til taco, i salater, på pizza, til kyllingfilet![]()
Jeg gleder meg til å få den. Kjøpte meg det nydelige dekselet på ebayKjøpte den i forrige uke ❤
Enkelte ganger putter jeg den i handlekurven, så nærmer jeg meg kassa og tenker at nei nå må jeg skjerpe meg og tar den ut i siste litenHahakunne vært meg. Så holder meg fint unna. Men er sååå nære å kjøpe hver gang jeg er på butikken.
Hvordan gikk det?Det er så sant! Krysser fingrene![]()
Snåle mannfolkDet er det samme her!?! Skjønna det ikkje, finnes ikkje logikk i det![]()
Kan godt spise ananas som kveldskos ogsåHihi, okei
Jeg synes også det er veldig godt![]()