God vaktheldigvis frihelg her
![]()
Deilig da.
Tatt en ekstravakt..angrer litt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God vaktheldigvis frihelg her
![]()
Her er det ingen som spiser detJaahihi ,, her i huset er det vi voksne som liker nugatti
![]()
Samsung galaxy s5. Jeg og mannen har bestemt at det skal være julegaven min. Jeg må jo være der ved kjøpet for å ordne abonnementetHihi, ok. Ka tlf er det da?
Ikke så veldig godt neiDu liker ikke kake?![]()
Håper du får en fin vaktDere må ha en fin lørdag damer
På meg er det senvakt![]()
Han er 8 år. Det meste er kjøpt på tilbud, så i grunn ble det ikke så dyrt.Oh, heldig han er daHvor gammel er han ?
Han skal få verktøyleker og sånn verktøybordHan elsker følge med på at pappan jobber og skulle helst holdt drillen selv
haha
Også blir det en pengesum på kontoen hans![]()
Kunne nesten ønske jeg likte det litt mindreIkke så veldig godt nei
Trenger heldigvis bare en arbeidshelg i praksisen, og den tok jeg forrige helgDeilig da.
Tatt en ekstravakt..angrer litt nåhaha
Samsung galaxy s5. Jeg og mannen har bestemt at det skal være julegaven min. Jeg må jo være der ved kjøpet for å ordne abonnementet![]()
Trenger heldigvis bare en arbeidshelg i praksisen, og den tok jeg forrige helgfra nyttår er det tilbake til jobbing annenhver helg... Ser ikke frem til det kjenner jeg
![]()
Han er 8 år. Det meste er kjøpt på tilbud, så i grunn ble det ikke så dyrt.
Jeg elsker tilbud!Så bra med tilbud altså!!![]()
Ja, det er det, men vi som jobber natt må jobbe så ofte for å få det til å gå rundt på husetAha,skjønner![]()
Blææ, annenhver helg er ofte.
Fornøyd med denIkke værst![]()
Ja, det er det, men vi som jobber natt må jobbe så ofte for å få det til å gå rundt på husethar jo fri i ukedagene da
![]()
Fornøyd med denMin tlf har rotet lenge nå og sluttet helt å funke for 1 uke siden, så nå bruker jeg en gammel nokia
![]()
Hva jobber du med? Har sikkert spurt førSatser på detPleier være det så
![]()
Ja, har 50% natt, greit å kombinere med studieneAha...så du jobber vanligvis kun natt altså?