Det er liksom ikke sånn kjempespennende akkurat, får ikke sett noe spesielt.Jeg håper jeg tok min siste ul på mandaghar tatt nok av de nå syntes jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er liksom ikke sånn kjempespennende akkurat, får ikke sett noe spesielt.Jeg håper jeg tok min siste ul på mandaghar tatt nok av de nå syntes jeg
![]()
Ja, nei, han syns det er greit liksom, men ikke like glad i taco som resten av norgeIkke glad i taco??her er det aldri helg uten taco
hahah
Blir nachos her idag tror jeg, gubben skal bort til imorgen. De har det bra lettvindt....Blir nachos her på lørdagmini som har bestilt
![]()
HahaDet hadde ikke min samboer ikke gjort for meg nei! Heldige du![]()
Jeg bare forsvant uten å si godnattGikk alle og la seg plutselig?![]()
Ikke alle som trenger detHelt enig
Her brukes ikke mye tid på ansiktet for å si det sånn![]()
Jeg er faktisk litt lei taco. Mer gira på nachosDet har jeg ikke tenkt over enda, men tror ikke det. Sambo er jo ikke så glad i taco, også hadde vi jo EJ's tacograteng forrige helgfår se hva vi finner på
![]()
Kjedelig med husarbeid men det må jo desverre gjøres![]()
Ja, greit med variasjonJeg er faktisk litt lei taco. Mer gira på nachos![]()
Hehe ja finnes jo mye annen god mat også daJa, nei, han syns det er greit liksom, men ikke like glad i taco som resten av norgeså er ikke taco hver helg her i huset.. Kanskje vi må slå til med noe biff eller noe i kveld
![]()
Uff høres ut som du bør ta det litt rolig..Skulle hatt en robothaha
Kommer nok til å gå tregt i dag merker jeg, pga sterkere smerter i korsryggen, men håper å få gjort litt ihvertfall![]()
Kanskje lage biffsnadder? Er lenge sidenHehe ja finnes jo mye annen god mat også dabiff er jo snadder
![]()
Uff høres ut som du bør ta det litt rolig..![]()
Ja det er jo kjempegodtKanskje lage biffsnadder? Er lenge siden
Sent from my iPad using Tapatalk
Ja du må bare slappe av mens du kanJa, gidder ikke stresse. Skal gjøre alt for at bøllefrøet mitt blir værende i magen denne gangen
Så nå har jeg lagt meg litt på sofaen igjen etter en smoothie frokost![]()
Gikk hjem fra jobb siden jeg plutselig ble så dårlig. Sov det meste av kvelden i går.Var det ikke noe greit på jobb eller?
Du trenger ikke å dele nei![]()
En klem til deg.Har helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt!
Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.
Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".
Så deilig, er du snart ferdig?Fikk unna enda en julegave i sted, deilig![]()
500 inkl frakt, ikke sikker det blir så mye bedre egentligHvor mye blir det? 500kr eller 350kr? Hørt snakk om begge deler. ikke fulgt så nøye med...