Skravletråd :)

Ikke glad i taco??:o her er det aldri helg uten taco:D hahah
Ja, nei, han syns det er greit liksom, men ikke like glad i taco som resten av norge :p så er ikke taco hver helg her i huset.. Kanskje vi må slå til med noe biff eller noe i kveld :)

Det har jeg ikke tenkt over enda, men tror ikke det. Sambo er jo ikke så glad i taco, også hadde vi jo EJ's tacograteng forrige helg ;) får se hva vi finner på :)
Jeg er faktisk litt lei taco. Mer gira på nachos :)

Kjedelig med husarbeid men det må jo desverre gjøresO.o

Skulle hatt en robot :p haha
Kommer nok til å gå tregt i dag merker jeg, pga sterkere smerter i korsryggen, men håper å få gjort litt ihvertfall :)

Jeg er faktisk litt lei taco. Mer gira på nachos :)
Ja, greit med variasjon :) har aldri hatt for vane å spise taco hver helg, så blir ikke lei av det. Spises vel max en gang per måned.

Sent from my iPad using Tapatalk

Ja, nei, han syns det er greit liksom, men ikke like glad i taco som resten av norge :p så er ikke taco hver helg her i huset.. Kanskje vi må slå til med noe biff eller noe i kveld :)
Hehe ja finnes jo mye annen god mat også da:) biff er jo snadder:)

• Liker
Reactions: BMC
Uff høres ut som du bør ta det litt rolig..:(

Ja, gidder ikke stresse. Skal gjøre alt for at bøllefrøet mitt blir værende i magen denne gangen :)
Så nå har jeg lagt meg litt på sofaen igjen etter en smoothie frokost ;)

Hei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.

Har helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt! :)

Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.

Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".
En klem til deg.
Høres ut som det er greit at det er helg

Back
Topp