Kan jeg godt forstå! Jeg er avhengig av å ligge på magenDet gjør jeg hver nattså frustrerende å ikke kunne ligge på magen eller ryggen !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg godt forstå! Jeg er avhengig av å ligge på magenDet gjør jeg hver nattså frustrerende å ikke kunne ligge på magen eller ryggen !!
Så rett hjem i senga da eller?Til kl 0430...![]()
Er du også avhengig av nesespray?Ååhr! Det er litt krise faktisk![]()
Jeg håper jeg tok min siste ul på mandagHihiGjør det. Skal både til lege og på sykehuset neste uke. Går litt i surr. Skal på den siste UL før termin (tror jeg). Sjekke vekst og hjerte og greier.
Samtidig som megKan jo hende at du plutselig "glemmer" det også da
Når hadde du termin igjen? Er vel ikke alt for lenge igjen nå![]()
Vi har nettopp spist semulegrøtJeg er sulten, men det er jo ingenting som frister :/
Snille mannen stekte kyllingfilet til megVi har nettopp spist semulegrøt![]()
Så fint det var
HahahaForstårMest lyst å bare vokse over jævelskapet og tatovere på her
![]()
Enig med degHehe, ja. SkjønnerMen jeg syns det er finest med litt hår inni og jeg da
![]()
Blir nachos her på lørdagDet er jo såpass godt at vi må jo det. Men hender vi lager nachos for å variere litt, eller bruker kyllingkjøtt og pitabrød![]()
NeidaNeeeei. Det er kleimete og ekkelt![]()
Med rømme til??Blir nachos her på lørdagmini som har bestilt
![]()
Bryna mine vokser som en skog. Jeg må nappe og vokse hele tidenHahahadet ser jo bare rart ut
![]()
Tror man bare slutter når det blir ubehagelig . Jeg våkner sånn halvveis på magen innimellomKan jeg godt forstå! Jeg er avhengig av å ligge på magenNår bør man slutte med det når man er gravid egentlig?
Ellers takkNeidaspesielt godt på knekkebrød eller helt ferskt brød
![]()
Nei jeg er ikke avhengigEr du også avhengig av nesespray?![]()
Ser det for meg med den kulemagenTror man bare slutter når det blir ubehagelig . Jeg våkner sånn halvveis på magen innimellomdet er ikke skadelig for babyen, men ubehagelig for oss
![]()
Heldige degSnille mannen stekte kyllingfilet til meg![]()
Her står det på nattbordet 24/7Nei jeg er ikke avhengigkun når jeg er forkjølet eller allergisk . Så må alltid ha det i huset
![]()