Oh, digg daDu begynner en dag før
?
Jeg har fri til mandagen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh, digg daDu begynner en dag før
?
Liten langhelgJeg har fri til mandagen nådeilig!
Takk, det har jeg hattHåper du har hatt det også![]()
Begynner kl 1930Begynner du nattevakt så tidlig?
Så fint
Ble sliten bare av å leseHar helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt!
Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.
Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".
God helgDa er det helg![]()
500,- men det er ink. fraktHvor mye blir det? 500kr eller 350kr? Hørt snakk om begge deler. ikke fulgt så nøye med...
Bra vi kan være enige om noeNeida, der er vi enige for engangskyld i matveien![]()
Det blir deilig tenker jegJeg har fri til mandagen nådeilig!
Enig med deg altsåNæsj. Holder meg til hvitost på brødskive og rundstykker![]()
Brunost er sååå godtBruker jarlsberg på det meste jegMen brunost spiser jeg ikke.
Neeeei. Det er kleimete og ekkeltBrunost er sååå godt![]()
Lagt noen planer da?Det blir det ja![]()
Det gjør jeg hver nattHåper det blir her også. Føler jeg bare lå og vridde på meg i hele natt..
Til kl 0430...Å da går du lenge?![]()
Ååhr! Det er litt krise faktiskNeiTypisk at vi gikk tom for nesespray i går:/