Hvertfall når jeg er arbeidsledigBlir litt når man legger sammen da jahehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvertfall når jeg er arbeidsledigBlir litt når man legger sammen da jahehe
Okei, minner på i morgen også jeg daUff ja. Skal finne ut når neste kontroll i neste uke er først så bestille time. Imorgen![]()
Bruker jarlsberg på det meste jegMen brunost spiser jeg ikke.
NeiUff daikke artig når de små plages.
Tror kaaaanskje du har hatt detFår se hva legen sier på mandag. Da får jeg svar på flere blodprøver ogsåOgså får jeg vite om jeg har hatt eggløsning...haha
![]()
Satser på at du sover bedre i nattHåper det blir her også. Føler jeg bare lå og vridde på meg i hele natt..
Okei. Må vel ha hatt eggløsning daFår se hva legen sier på mandag. Da får jeg svar på flere blodprøver ogsåOgså får jeg vite om jeg har hatt eggløsning...haha
![]()
Det håper jeg ogsåHuff da. Stakkars liten
Håper hun kommer seg fort da så begge får sove![]()
HihiOkei, minner på i morgen også jeg da![]()
![]()
Kan jo hende at du plutselig "glemmer" det også daHihiGjør det. Skal både til lege og på sykehuset neste uke. Går litt i surr. Skal på den siste UL før termin (tror jeg). Sjekke vekst og hjerte og greier.
Var det jeg sa detDu skravler for mye
Mine hunder vil ikke ha brunostBikkja mi tar den for deg hanhehe
Og jeg da...
SoverHva gjør jentene på ikveld da?
Føles litt som om jeg kommer til å gjøre det. Kjenner kroppen er trøtt og slitenSatser på at du sover bedre i natt![]()
Straks nattevakt her![]()
Poden satte kryss på alt han ønsket seg,jeg har ikke sett på det engangSett igjennom kataloger fra toys r us, Brio og br leker med jenta. Skrevet opp det hun ønsker seg![]()
Jeg er totalt avhengig av nesespray.NeiTypisk at vi gikk tom for nesespray i går:/
Er det her også, men er ikke jeg som styrer hvor mye søvn det blirFøles litt som om jeg kommer til å gjøre det. Kjenner kroppen er trøtt og sliten![]()