Skravletråd :)

Hørtes litt fristende ut. Gleder meg til helg her også:)

Sykemeld deg for moro? :p hehe
Siste dag på min i morgen, men ser ikke for meg at jeg klarer 100% fra mandag av :o

Sykemeld deg for moro? :p hehe
Siste dag på min i morgen, men ser ikke for meg at jeg klarer 100% fra mandag av :o
Sikkert moro for meg, men kjipt for jobben at jeg ikke kommer. Heldigvis er det helg i morgen ettermiddag:)Okei. Da blir det vel lengre for deg.

Mye måtte dere betale da? Jeg kjøpte i fjor, og syns jeg fikk det ganske rimelig. Men husker ikke hvor mye det var da:p haha
Betalte 6500,- Er jo ikke så gale når man tenker over sikkerhet og hvor lenge de varer og slikt, men har i tillegg en regning på 2000,- for service på bilen tidligere i uka og etablering for fiber her hjemme som er 4000,- så da føltes det så mye ut :P

Du altså :oops: :rolleyes:
Husk, plutselig er det for sent :eek:
Uff ja. Skal finne ut når neste kontroll i neste uke er først så bestille time. Imorgen :)

Takk for det:) Satser på at det blir litt søvn i natt.
Håper det blir her også. Føler jeg bare lå og vridde på meg i hele natt..

Sikkert moro for meg, men kjipt for jobben at jeg ikke kommer. Heldigvis er det helg i morgen ettermiddag:)Okei. Da blir det vel lengre for deg.

Får se hva legen sier på mandag. Da får jeg svar på flere blodprøver også:) Også får jeg vite om jeg har hatt eggløsning...haha:p

Betalte 6500,- Er jo ikke så gale når man tenker over sikkerhet og hvor lenge de varer og slikt, men har i tillegg en regning på 2000,- for service på bilen tidligere i uka og etablering for fiber her hjemme som er 4000,- så da føltes det så mye ut :P

Blir litt når man legger sammen da ja ;) hehe

Har ei lita ei som ikke er i form. Hun var mye våken og da ble det lite søvn:/

Huff da. Stakkars liten :(
Håper hun kommer seg fort da så begge får sove :)

Back
Topp