Skravletråd :)

Huff da :(
Bra du har lært da. Bedre sent enn aldri ;)
Ser for meg store plager her etterhvert og faktisk. Har allerede slitt med det periodevis siden jeg var 20, og jeg har ikke vært gravid enda :o hehe
Uff ja... Men husk å pass på deg selv. Ingen som takker deg for at du ikke gjør det :)

Uff ja... Men husk å pass på deg selv. Ingen som takker deg for at du ikke gjør det :)

Nei, har vært borti det før :o aldri vært flink til å passe på meg selv :rolleyes::confused:
Får se hva legen sier til mandag, men jeg kommer ikke til å klare å gå tilbake til 100% enda ihvertfall. Er helt død fra kl 11 jo :confused:

Nei, har vært borti det før :o aldri vært flink til å passe på meg selv :rolleyes::confused:
Får se hva legen sier til mandag, men jeg kommer ikke til å klare å gå tilbake til 100% enda ihvertfall. Er helt død fra kl 11 jo :confused:
Skjønner hvordan det er... Men de 1.ukene er verst. Var sånn selv, sååå trøtt og sliten. Men sånn er det bare, er vel kroppen som venner seg til den nye hybelboeren:)

Skjønner hvordan det er... Men de 1.ukene er verst. Var sånn selv, sååå trøtt og sliten. Men sånn er det bare, er vel kroppen som venner seg til den nye hybelboeren:)

Ja, er vel ikke akkurat vant med disse hormonendringene heller :)
Uansett så er det vel verdt det når man får se premien ♡♡♡

Ja, er vel ikke akkurat vant med disse hormonendringene heller :)
Uansett så er det vel verdt det når man får se premien ♡♡♡
Akkurat nå er jeg ikke helt sikker, haha :D:p

Men når lille kommer ut, så vil jeg nok tro du er det ;)
Får da virkelig håpe det :) joda, men hun må komme før jul altså. Nå skal jo mamma også komme. Kan ikke ligge på sykehuset da :)

Får da virkelig håpe det :) joda, men hun må komme før jul altså. Nå skal jo mamma også komme. Kan ikke ligge på sykehuset da :)
Nei, greit å få henne hjem før jul da ja :)
Har du noen følelse av om hun kommer før tida da? :)

Nei, greit å få henne hjem før jul da ja :)
Har du noen følelse av om hun kommer før tida da? :)
Har ikke peiling. Men har vanskelig for å tro at jeg skal gå 5 uker til med alt pressinga, mensensmertene, kynnerne osv. Men hun er sikkert en skikkelig luring! Kommer vel i romjula :p

Da bestemmer jeg det nå ;) hehe
Kan du bestemme at hun kan komme pittlitt før? :p husker hvor sliten jeg var de første 2 ukene etter fødsel sist, så kanskje hun kan komme 5. eller noe. Så er jeg grei til jul :D

Kan du bestemme at hun kan komme pittlitt før? :p husker hvor sliten jeg var de første 2 ukene etter fødsel sist, så kanskje hun kan komme 5. eller noe. Så er jeg grei til jul :D

Hun kommer den 4. ;)
Samme dage som jeg skal på tidlig UL :D

Back
Topp