Så deilig med fri på fredagGleder meg til kl er 22 ja! Da er det helg![]()
Det har jeg også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med fri på fredagGleder meg til kl er 22 ja! Da er det helg![]()
Eneste som funker på boller for meg er smør og gulost![]()
Håper du får en fin kveld på jobbDa får dere bare skravle i veijeg stikker på jobb nå!
Så deilig med fri på fredag
Det har jeg også!
Uff ja... Men husk å pass på deg selv. Ingen som takker deg for at du ikke gjør detHuff da
Bra du har lært da. Bedre sent enn aldri
Ser for meg store plager her etterhvert og faktisk. Har allerede slitt med det periodevis siden jeg var 20, og jeg har ikke vært gravid endahehe
Mange som skulle sende bollerÆsj damye å gjøre for tiden sikkert
![]()
Så deilig med fri på fredag
Det har jeg også!
Uff ja... Men husk å pass på deg selv. Ingen som takker deg for at du ikke gjør det![]()
Skjønner hvordan det er... Men de 1.ukene er verst. Var sånn selv, sååå trøtt og sliten. Men sånn er det bare, er vel kroppen som venner seg til den nye hybelboerenNei, har vært borti det føraldri vært flink til å passe på meg selv
Får se hva legen sier til mandag, men jeg kommer ikke til å klare å gå tilbake til 100% enda ihvertfall. Er helt død fra kl 11 jo![]()
Skjønner hvordan det er... Men de 1.ukene er verst. Var sånn selv, sååå trøtt og sliten. Men sånn er det bare, er vel kroppen som venner seg til den nye hybelboeren![]()
Akkurat nå er jeg ikke helt sikker, hahaJa, er vel ikke akkurat vant med disse hormonendringene heller![]()
Uansett så er det vel verdt det når man får se premien ♡♡♡
Akkurat nå er jeg ikke helt sikker, haha![]()
Får da virkelig håpe detMen når lille kommer ut, så vil jeg nok tro du er det![]()
Nei, greit å få henne hjem før jul da jaFår da virkelig håpe detjoda, men hun må komme før jul altså. Nå skal jo mamma også komme. Kan ikke ligge på sykehuset da
![]()
Jeg stemmer for at hun kommer før julFår da virkelig håpe detjoda, men hun må komme før jul altså. Nå skal jo mamma også komme. Kan ikke ligge på sykehuset da
![]()
Har ikke peiling. Men har vanskelig for å tro at jeg skal gå 5 uker til med alt pressinga, mensensmertene, kynnerne osv. Men hun er sikkert en skikkelig luring! Kommer vel i romjulaNei, greit å få henne hjem før jul da ja
Har du noen følelse av om hun kommer før tida da?![]()
Hun måååå! 10.desember hadde vært perfektJeg stemmer for at hun kommer før jul![]()
Hun måååå! 10.desember hadde vært perfekt![]()
Kan du bestemme at hun kan komme pittlitt før?Da bestemmer jeg det nåhehe
Kan du bestemme at hun kan komme pittlitt før?husker hvor sliten jeg var de første 2 ukene etter fødsel sist, så kanskje hun kan komme 5. eller noe. Så er jeg grei til jul
![]()