Skravletråd :)

Her er det heldigvis ingen rekkehus eller blokker. Kun eneboliger. Og etter disse to er det ikke flere tomter å bygge på her, så vi slipper mer byggestøy. Og vi slipper mange hus rundt oss :P
De som bodde her vi bor nå i 2009 da det ble bygd, hadde elgen rett utenfor. Ikke nå lenger for å si det sånn! Det er helt sykt hvor det bygges! Kommer ny bhg også :) Håper den er klar februar 2015 :p

Hei damer, sniker litt inn her.
Nå har jeg fått tak i 3 esker (wow) så jeg skal egentlig pakke.. :P i morgen i morgen, men ikke i dag. skal også bake ostekake.. men må nesten vente til i kveld.. nå er jeg trøtt og uggen. :P

Det endte med kronisk da. Og var såååå bra da jeg ble gravid igjen! Den dagen jeg skulle ha mensen kjente jeg at noe ikke var som det skulle :p så jeg kjente det rett og slett på bekkenet. Sykt...

Huff da :(
Bra du har lært da. Bedre sent enn aldri ;)
Ser for meg store plager her etterhvert og faktisk. Har allerede slitt med det periodevis siden jeg var 20, og jeg har ikke vært gravid enda :o hehe

Hei damer, sniker litt inn her.
Nå har jeg fått tak i 3 esker (wow) så jeg skal egentlig pakke.. :P i morgen i morgen, men ikke i dag. skal også bake ostekake.. men må nesten vente til i kveld.. nå er jeg trøtt og uggen. :P
Kos deg med pakking og ostekake:D
God bedring!

Back
Topp