Det vil jeg troTusen takkdet er en herlig dag og sola skinner
![]()
Dagen kunne vel ikke blitt bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troTusen takkdet er en herlig dag og sola skinner
![]()
Sier hun som liker agurk på brunostDet er ikke godt
Holder med 6-7 timer søvnDu sover ikke lenge dakos deg med treningen
skal hente jenta snart på skolen før det blir senvakt.
Eller på vaffelNei, usj. Det passer ikke på bolle. Kun på lefse det![]()
Her er det heldigvis ingen rekkehus eller blokker. Kun eneboliger. Og etter disse to er det ikke flere tomter å bygge på her, så vi slipper mer byggestøy. Og vi slipper mange hus rundt oss2 hus? Her bygges det rekkehus, veier og blokk. Tillerlandet hvis du er nysgjerrig![]()
Hahaha. Er ikke gravid du, du har bare spist mye bollerBlir til lunsj også straksog Smoothie!
Jeg og vil trene !!Jeg har akkurat stått opp etter nattevakt
Nå skal jeg trene litt tenkte jeg..
Åh! BustedHahaha. Er ikke gravid du, du har bare spist mye boller![]()
De som bodde her vi bor nå i 2009 da det ble bygd, hadde elgen rett utenfor. Ikke nå lenger for å si det sånn! Det er helt sykt hvor det bygges! Kommer ny bhg ogsåHer er det heldigvis ingen rekkehus eller blokker. Kun eneboliger. Og etter disse to er det ikke flere tomter å bygge på her, så vi slipper mer byggestøy. Og vi slipper mange hus rundt oss![]()
Ja er detmå sove når jeg kan nå frem til lille konmer
![]()
Det vil jeg tro
Dagen kunne vel ikke blitt bedre!
Holder med 6-7 timer søvn
Kos deg med jenta di og senvakt!
Hæ? Agurk på brunost ? Og på bolle? Haha![]()
Det endte med kronisk da. Og var såååå bra da jeg ble gravid igjen! Den dagen jeg skulle ha mensen kjente jeg at noe ikke var som det skulleså jeg kjente det rett og slett på bekkenet. Sykt...
Det får du nok tidsnok mulighet tilJeg og vil trene !!![]()
Kos deg med pakking og ostekakeHei damer, sniker litt inn her.
Nå har jeg fått tak i 3 esker (wow) så jeg skal egentlig pakke..i morgen i morgen, men ikke i dag. skal også bake ostekake.. men må nesten vente til i kveld.. nå er jeg trøtt og uggen.
![]()