Skravletråd :)

Nei er ikke rart med alt vi må igjennom , men snart er vi ferdige :D
Det værste er hostinga, hele tida! Får så vondt i magen, bekkenet og ryggen.... :( de forkjølelsen har vært 3 forskjellige, derfor vet jeg liksom at det er 3 stk. Sykt!
Den første var bare hosting og litt snørr, så fikk jeg bihulebetennelse og igår brøt bare hele systemet, hodepine, mer hoste, surkling og drit i brystet og tungt å puste.... LEI!!!!

Det værste er hostinga, hele tida! Får så vondt i magen, bekkenet og ryggen.... :( de forkjølelsen har vært 3 forskjellige, derfor vet jeg liksom at det er 3 stk. Sykt!
Den første var bare hosting og litt snørr, så fikk jeg bihulebetennelse og igår brøt bare hele systemet, hodepine, mer hoste, surkling og drit i brystet og tungt å puste.... LEI!!!!
Uff :( høres slitsomt ut :( jeg hadde bronkitt for noen uker siden !! Glad det er over for å si det sånn !

Ja det er litt slitsomt . Så nå skal jeg prøve å sove litt til, men det er en sånn der gravemaskin som hakker i fjell og steiner her ute hele dagen !!! Hakkhakkhakkhakk hører jeg bare!! O.o
Samme her! Det bygges sånn at det er helt syyyykt! Heldigvis slapp vi det verste, det var bygget før vi flytta hit :) nå er det første vi ser når vi våkner ei stooooor kran ut igjennom soveromsvinduet :p og når vi sovner.

Back
Topp