ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Tviler ikke faktisk etter å ha sett hva hun spiser og ikke spiserHun har vel grillkrydder på også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler ikke faktisk etter å ha sett hva hun spiser og ikke spiserHun har vel grillkrydder på også![]()
Så brajeg var oppe kl 1,3 og halv fem ... Blæææh !!
Ja det er litt slitsomt . Så nå skal jeg prøve å sove litt til, men det er en sånn der gravemaskin som hakker i fjell og steiner her ute hele dagen !!! Hakkhakkhakkhakk hører jeg bare!!Oh... Slitsomt!
Det værste er hostinga, hele tida! Får så vondt i magen, bekkenet og ryggen....Nei er ikke rart med alt vi må igjennom , men snart er vi ferdige![]()
Jaa!!! Jeg som er sååå glad i søvn !!Huff! Da hadde jeg blitt gal![]()
Ja det er litt slitsomt . Så nå skal jeg prøve å sove litt til, men det er en sånn der gravemaskin som hakker i fjell og steiner her ute hele dagen !!! Hakkhakkhakkhakk hører jeg bare!!![]()
Ha en flott dag du ogsåFor en flott dag![]()
HahaTviler ikke faktisk etter å ha sett hva hun spiser og ikke spiser![]()
Ja.... Det kan du siFor en flott dag![]()
UffDet værste er hostinga, hele tida! Får så vondt i magen, bekkenet og ryggen....de forkjølelsen har vært 3 forskjellige, derfor vet jeg liksom at det er 3 stk. Sykt!
Den første var bare hosting og litt snørr, så fikk jeg bihulebetennelse og igår brøt bare hele systemet, hodepine, mer hoste, surkling og drit i brystet og tungt å puste.... LEI!!!!
Nei har dessverre ikke det, burde hatt detHar du ikke slik sov i ro? Slike man pakker i ørene![]()
Nei har dessverre ikke det, burde hatt det![]()
Selvfølgelig får du detJeg må jo få lov til å være glad![]()
Samme her! Det bygges sånn at det er helt syyyykt! Heldigvis slapp vi det verste, det var bygget før vi flytta hitJa det er litt slitsomt . Så nå skal jeg prøve å sove litt til, men det er en sånn der gravemaskin som hakker i fjell og steiner her ute hele dagen !!! Hakkhakkhakkhakk hører jeg bare!!![]()
Det er jo kjempegodtHæ? Agurk på brunost ? Og på bolle? Haha![]()
Gratulerer til deg også