Det er faktisk veldig godtDet hørtes jo bare ekkelt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er faktisk veldig godtDet hørtes jo bare ekkelt ut![]()
Du burde prøve, det er godtJa bruker det på brød og rundstykkereeh joo. Boller er søtt , og der passer ikke leverpostei inn i mine øyner
eller min munn
![]()
Mannen tusla forbi her og så kommentaren om jeg var litt sånn rar i matveien. Han holdt på å le seg i hjelEnig![]()
Ja bruker det på brød og rundstykkereeh joo. Boller er søtt , og der passer ikke leverpostei inn i mine øyner
eller min munn
![]()
Agurk også ??Du burde prøve, det er godtOgså litt agurk på toppen
![]()
HahahahaMannen tusla forbi her og så kommentaren om jeg var litt sånn rar i matveien. Han holdt på å le seg i hjelNår jeg spurte hva som var så himla morsomt med det sier han "Litt rar er vel en ekstrem underdrivelse"...
![]()
Ikke jeg heller , men jeg må ..Jeg får ikke sove![]()
Ikke jeg heller , men jeg må ..
JeppAgurk også ??hahaha
God nattNei jeg får prøve å sove litt. Lille gutt ligger å presser sånn på blæren at jeg må jo opp og tisse HELE tiden!! Så da sier det seg selv at det blir lite søvn .. Natta dereSov godt
Nei jeg får prøve å sove litt. Lille gutt ligger å presser sånn på blæren at jeg må jo opp og tisse HELE tiden!! Så da sier det seg selv at det blir lite søvn .. Natta dereSov godt
Håper du får en fin nattGod natt alle sammen igjen![]()
Du syns du ser meg løpe?![]()
Jobber i butikk. Sitter kanskje i 15 min i løpet av ei vakt. Det funker dårlig med bekkenløsning. Sist gang beit jeg bare tenna sammen, men angrer nå...