Skravletråd :)

Ja bruker det på brød og rundstykker :p eeh joo. Boller er søtt , og der passer ikke leverpostei inn i mine øyner :p eller min munn ;)
Du burde prøve, det er godt ;) Også litt agurk på toppen :D

Mannen tusla forbi her og så kommentaren om jeg var litt sånn rar i matveien. Han holdt på å le seg i hjel :P Når jeg spurte hva som var så himla morsomt med det sier han "Litt rar er vel en ekstrem underdrivelse"... :P

Nei jeg får prøve å sove litt. Lille gutt ligger å presser sånn på blæren at jeg må jo opp og tisse HELE tiden!! Så da sier det seg selv at det blir lite søvn .. Natta dere :) Sov godt

Nei jeg får prøve å sove litt. Lille gutt ligger å presser sånn på blæren at jeg må jo opp og tisse HELE tiden!! Så da sier det seg selv at det blir lite søvn .. Natta dere :) Sov godt
God natt :)

Tror det blir natta på meg også nå. Hvertfall senga og en episode CSI på netflix ;)

Du syns du ser meg løpe? :D

Ja, når du er så sprek og ta 200 situps som høygravid, så klare du vel å løpe til butikken og ? :p hehe
Sovnet visst i går jeg, også våknet jeg 0430 igjen :o

Jobber i butikk. Sitter kanskje i 15 min i løpet av ei vakt. Det funker dårlig med bekkenløsning. Sist gang beit jeg bare tenna sammen, men angrer nå...

Ikke alltid lurt å bite seg i det. Har du hatt mye plager i ettertid og?

Back
Topp