Det har jeg aldri tenkt overEr kjøpt i Sverige da. De hadde mye sånt pp Ultra før og. De reklamerte masse for det her![]()
Var det noe smak på det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri tenkt overEr kjøpt i Sverige da. De hadde mye sånt pp Ultra før og. De reklamerte masse for det her![]()
NAM! Høres godt utJaaa! Nybakte og varme![]()
Fantastisk bra!!Det er bra ja?
Var det ikke kenguru hun anbefalte da?Måtte jo prøves...
Skylder på Huleboer!, siden det var hun som fikk meg til å sjekke frysedisken![]()
Her blir det boller med smør og UTEN grillkrydder![]()
Ikke så dumt detDa blir det sen middag og SOA her. Har kommet helt til sesong 4 nå![]()
Det hørtes godt ut med nystekte boller. Sparer du noe til meg også?Jaaa! Nybakte og varme![]()
Da blir det sen middag og SOA her. Har kommet helt til sesong 4 nå![]()
Hvor langt kom du da?Blitt ferdig enn så lenge jeg
Så nå er det litt mer supernatural her![]()
Det har jeg aldri tenkt over
Var det noe smak på det da?
Var det ikke kenguru hun anbefalte da?
Måtte prøve alt du fant eller?![]()
Hvor langt kom du da?
Høres ikke ut som noe jeg skal kjøpe daNja, ikke så mye egentlig. Var litt som å tygge på viskelær, me mindre smak![]()
Skjønner denMåtte jo ta med litt forskjellig
Blir kjedelig med det samme hver dag. Kylling, kjøttdeig eller svin liksom![]()
Ja, kan stemme detHusker ikke hvilken episode det var jeg.s7e9 eller noe. Kan det stemme?![]()
Skjønner den
Var det noe der du kommer til å kjøpe igjen da?
Hadde ikke fler. Og nå har mannen sovnet på sofaen. Han får ikke klage til meg om han ikke får sove i nattJa, kan stemme det
Da har du ikke mye igjen..
Hihi, okei. Greit å prøve noe nytt noen gangerFår vel prøve noe annet neste gang tenker jeg
Husker ikke helt hva de hadde da
Må være grei å vekke han daHadde ikke fler. Og nå har mannen sovnet på sofaen. Han får ikke klage til meg om han ikke får sove i natthehe