Her er det full avslappingGod kveld! Hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det full avslappingGod kveld! Hva skjer?
Så deilig!Her er det full avslappingDer da?
Ja! Jeg ser bare rart på han når han gjør detDet er bare tullete!hehe
Ostesmørbød, ris, pommes fritesDet er det
Grønnsaker, poteter ++++++++
Du kjenner megVar det jeg regnet medhehe
Kjekt med litt ekstra vekt da![]()
Så herligSå deilig!her har mini akkuratt sovnt i fanget mitt. Nå skal jeg slappe av
![]()
Whaat?Selvfølgelig er du ikke dust
Kjøpte div. uvanlige kjøttyper i Sverige for litt siden, og i dag har vi spist pytonslange
Var litt seigt for min smak...
Veldig bra å avsløre, for nå må jo jeg ta flerJeg tar 201, bare for å slå henne liksom![]()
Trodde ikke folk gjorde det i NorgeWhaat?spiser folk sånt?
Den er død!Jammen altså hallo!! Jeg er livredd slanger !!!![]()
Neeei... Altså... Tanken slo meg iallefall....Har du husket å bestille time til gravidspa i dag da?![]()
De husker jeg ikkeJa. Spesielt de julekulene med forskjellig farget papir![]()
Så da ble det bolle-bakingUff da....men fort gjort![]()
Ante ikke at de selgte det i nordiske landSelvfølgelig er du ikke dust
Kjøpte div. uvanlige kjøttyper i Sverige for litt siden, og i dag har vi spist pytonslange
Var litt seigt for min smak...
Har ikke klart å spise marsipan siden jeg var 6 år. Spiste en haug med marsipankuler og ble så kvalm at jeg kastet opp resten av kvelden. Siden det blir jeg kvalm av tanken på marsipanDe husker jeg ikkemen marsipanpølsene er helt annerledes
![]()
Har betalt regninger nåGod kveld
Håper lillemor sovner snart, skal henge opp litt klær og betale regninger. Etter det skal jeg slappe av
En der?
Skulle ønske det var meg. Jeg er altfor glad i marsipanHar ikke klart å spise marsipan siden jeg var 6 år. Spiste en haug med marsipankuler og ble så kvalm at jeg kastet opp resten av kvelden. Siden det blir jeg kvalm av tanken på marsipan![]()
Ja! Jeg ser bare rart på han når han gjør det![]()
Ostesmørbød, ris, pommes frites![]()
HeheSkulle ønske det var meg. Jeg er altfor glad i marsipan![]()