ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
HahahaHunden min er en tyv på 3 føtter! All veden har han gjemt under spise bordet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaHunden min er en tyv på 3 føtter! All veden har han gjemt under spise bordet![]()
Ja er jo ikke alle som har muligheten dessverreSkjønner det ja! Hun begynte ikke bhg for hun var 1 år og 8mnd.. Men med neste, har jeg ikke mulighet til detman må jo ha inntekt også!
Tror nok det er der det ligger her ogsåKlarer meg fint ellers uten, men nå når jeg ikke kan har jeg såååå lyst på![]()
Hehe... Vil si vi er flinke å forskyve ting om dagenSamme her. Forskjøvet planen min igår til idag, men ser ut som at den må forskyves igjen![]()
Hun er akkurat fylt 1 årAhaHvor gammel er hun da
?
Godt det også davi har sånn stor pølse som må skjæres av.
Hun er akkurat fylt 1 årså hun er ikke så gammel
![]()
Får litt noia om jeg har 3 innlegg på rad![]()
Tenk hvor travelt alt skal bli når vi ikke kan det lengreHehe... Vil si vi er flinke å forskyve ting om dagen![]()
Ja, vi bruker å kjøpe en del der. Er jo så godt!Ohh, sånn som er kjøpt i sånn bod? Jeg gav bort det til noen i julegave for noen år siden husker jeg. Var 3 sånne pølser og en fjøl![]()
Hahaha3 føtter??
Ja, vi bruker å kjøpe en del der. Er jo så godt!
Ja er jo ikke alle som har muligheten dessverrejeg føler meg heldig som har det
![]()
Morrsalami er favoritten. Sånn lita tynn eiJa, veldig godt![]()
Ka er morrMorrsalami er favoritten. Sånn lita tynn ei![]()
Ooh yes.. Så burde jo gjort tingene nåTenk hvor travelt alt skal bli når vi ikke kan det lengre![]()
Vet ikke. Men pølsa heter det. Vanlig morr-pølse spiser jeg ikke, kun Morrsalami.Ka er morr?
Ja får aldri nok plass tror jeg![]()
UffHeter det ikke det?han har ødelagt eller revet av seg den ene negelen, så bare nerven som er igjen
så han går ikke på den foten..