Jeg ligger nå her og tenker på alt som burde vært gjort.
Husarbeid da eller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger nå her og tenker på alt som burde vært gjort.
Herlig å være hjemme med de lengeskal være hjemme i to år selv
![]()
Den er flott, men slappenn din?
Oi, tenkt at jeg ikke husket på det der i ppÅååh.. Jeg gleder meg så sykt til å spise fersk salami , fårepølse og spekemat igjen![]()
Ja det er jo litt kjipere . Men er gode veier daHehe, ok. Fly er helt greit syns jeg.
Syns det er kjipt de la ned rute til rygge jeg da. Nå må vi fly Bergen-Gardemoen. Og derfra er det jo over 1.5t med bil.
Mmmm.. Utenom rømmen da! Ville gått for urtesmør![]()
Ja. Det ogHusarbeid da eller?
Er jo detmen liker godt å skravle med den gjengen som er her nå jeg
![]()
Var det med første ogsåSå heldig du er![]()
Ja det er jo litt kjipere . Men er gode veier da![]()
Ja. Det ogog lufting av hund. Men hun sover nå
![]()
Ja. Det ogog lufting av hund. Men hun sover nå
![]()
Var det med første ogsåliker ikke tanken på å sende de for tidlig
![]()
Klarer meg fint ellers uten, men nå når jeg ikke kan har jeg såååå lyst påÅååh.. Jeg gleder meg så sykt til å spise fersk salami , fårepølse og spekemat igjen![]()
Spiste ostesmørbrød jegIkke akkurat nå nei. Ikke lenge siden vi kom hjem fra barnehagen, og lillegutt sover.
Jeg har nettop spist toast![]()
Samme her. Forskjøvet planen min igår til idag, men ser ut som at den må forskyves igjenJeg ligger nå her og tenker på alt som burde vært gjort.
Spiste ostesmørbrød jegdet var godt. Med kryddersalami
![]()
Får litt noia om jeg har 3 innlegg på radMm.. Men det et enkelere å skravle når når det er flere som gjør det![]()
En cavalierAha. Hva rase hadde dere igjen?
Godt det også daHer var jeg desverre tom for salami, så ble kun ost og krydder![]()