God morgen alle sammen
Je skal snart til tannlegen... Jobb etterpå , hjem og spise middag, etter det skal vi på forestilling på skolen der poden går.
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
Je skal snart til tannlegen... Jobb etterpå , hjem og spise middag, etter det skal vi på forestilling på skolen der poden går.
Det skal jeg gjøreLykke tilog kos deg på forestilling
![]()
God morgen alle sammen
Og det var detHørtes veldig godt ut![]()
Skal gjøre det. Men er ikke noe fan av å fikse sveisen. Blir ofte gårsdagensHehe...du får nyte at du bestemmer så lenge det varer![]()
Nettopp vært igjennom flytting selv (hver gang jeg er gravidGod morgen alle sammen
Her startet morgenen før kl 6 idag, så idag burde jeg jo ha vært groggy og trøtt nå i og med at det er veldig tidlig for meg. Men idag e4 jeg god i formen og energien min har lyst til å være effektiv idagHar nettopp levert lillegutt i bhg, så nå er det fullt fokus på pakking og sortering før vi skal flytte
Tenkte muligens å få pakka inn noen julegaver også om jeg får tid, ettersom jeg har fått kjøpt inn ganske mange nå
![]()
Nettopp vært igjennom flytting selv (hver gang jeg er gravid). Slitsomt men spennende
![]()
Ja, de 2 gangene daHver gang du er gravid jaJa ufattelig slitsomt er det, men veldig spennende og gøy
Men man aner virkelig ikke hvor mye ting man har før man skal flytte
![]()
Ja, de 2 gangene daikke jeg som "nester" men gubben
Er fantastisk å få renska opp i all dritten å starte på nyttble fryktelig ivrig på kastinga, så mangler litt kjøkkenstæsj
![]()
Pakka jeg også, og sorterte og styra.Hehe
Ja det er sant... vi har kasta en hel haug allerede, men føler fortsatt det er mye vi ikke har bruk for herKjenner jeg blir litt stressa over tanken på at det er under en måned til vi flytter og det er så utrolig mye som skal pakkes, sorteres og hives innen den tid. Og så kommer jo nedvask av leiligheten i tillegg. Heldigvis stiller flere i familien opp og hjelper i og med at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med tunge løft og ellers det tyngste arbeidet
Men jeg får pakke og vaske. Da bidrar jeg i hvert fall med noe
![]()
Oj ... Det var jo lenge detGod morgensovet godt?
Tror faktisk jeg har sovet flere timer sammenhengende i natt, sånn type 5 timer eller noe. Utrolig!
Regner med det ikke er billig å ha de der så lengeHehe, om han ikke hadde fått betalt er jeg enig.... Jeg blir jo nesten ruinert av dette![]()
Det var herlig rett og slettDet kunne jeg også ha tenkt meg![]()
Aah. Da skjønte jeg plutselig hvorfor han var så seint derHan skulle vært hos oss tidligere, men han hadde fått vannlekkasje på den forrige jobben og blitt super forsinket, men jeg lot han ikke avlyse fordi han avlyste forrige uke også. Ikke min feil at han planlegger dårlig....
Det var herlig rett og slett![]()
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenGod morgen alle sammen
Her startet morgenen før kl 6 idag, så idag burde jeg jo ha vært groggy og trøtt nå i og med at det er veldig tidlig for meg. Men idag e4 jeg god i formen og energien min har lyst til å være effektiv idagHar nettopp levert lillegutt i bhg, så nå er det fullt fokus på pakking og sortering før vi skal flytte
Tenkte muligens å få pakka inn noen julegaver også om jeg får tid, ettersom jeg har fått kjøpt inn ganske mange nå
![]()
HeheDet vil jeg tru! Jeg som skulle gjøre så mye i dag, ligger bare på sofaen![]()