ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Hehe3 store pakker står på stua mi,den som var så ryddig før i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe3 store pakker står på stua mi,den som var så ryddig før i dag..
Min er litt for glad i ølGly med ølkalender dasamboer er ikke såå glad i øl så det funker ikke for han
![]()
Må nesten klare detDet klarer du!
Gubben måtte hente henne når han kom fra trening.Håper hun har kommet tilbake nå![]()
Mhm, liker ikkeHeheting forandrer seg til rot i full fart
![]()
Da hadde jeg garantert gjor detMin er litt for glad i ølhadde også vært det enkleste å lage. Det kan jeg jo faktisk rekke før desember også.
Var på føden . Pga prematur . Og får heller ikke velge storken denne gang pga hjertet mitt og pga jeg blir satt i gangVeldig braHva avd. var du på sist? Jeg fødte på storken
Ja er jo skikkelig godtDet er godt og enkelt. Lilegutt elsker det![]()
Men tenk om han har drukket øl når dere plutselig må på føden da ?Min er litt for glad i ølhadde også vært det enkleste å lage. Det kan jeg jo faktisk rekke før desember også.
Kanskje du slipper å bli satt igang. Eller vil du helst det?Jeg fødte jo 5 uker før sist, så kan jo plutselig komme han her og, men har ikke helt tror
Hokked gjør det mye av her og![]()
Mhm. Adams matkasse
Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan godt starte av seg selv dagen før jeg skal settes i gangKanskje du slipper å bli satt igang. Eller vil du helst det?
HahaMen tenk om han har drukket øl når dere plutselig må på føden da ?haha
Whaat? Er det lov?? HeheHahahan hadde med seg 3 pils på føden sist da
![]()
Dritsmart med masse grillkrydder, halsbrannNam namher tror jeg det blir noen stekte hvitløkspølser og eggerøre
hvis mannen vil ha
![]()
Whaat? Er det lov?? Hehe
Joda er jo greit å hjelpe litt til når jeg kanGodt da![]()