Det klarer du!Jeg klarte å holde meg våken , så nå er neste trinn å klare å holde seg til etter jul i tangerudbakken har gått i reprise , siden jeg ikke så det på torsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du!Jeg klarte å holde meg våken , så nå er neste trinn å klare å holde seg til etter jul i tangerudbakken har gått i reprise , siden jeg ikke så det på torsdag![]()
Er vel ren plankekøring for deg fremover nåVi bytter vel litt på tenker jeg![]()
Da glede vi oss te
Sent from my iPhone using BV Forum
Nam namOstesmørbrød til kveldsmat tror jeg at det blir. Jenta er til naboen på besøk. Det er så uvant, men så deilig. Men nå syns jeg de skal sende henne hjem snart![]()
Digg å slippe å handle selvDette har eg akkuratt fått på døraVis vedlegget 87930
Masse masse mat og frukt
God kveldGod kveld![]()
God kveld god kveldGod kveld i stova![]()
Ble satt igang 3 uker før pga SF. Men tror de mente hun ville kommet før, så krysser fingrene. Hadde vært så kjekt å fått alt klart til jul og kan feire i det nye huset![]()
Har innstilt meg på at det blir bra, så da tror jeg detKjedelig med en sånn opplevelse.
Vi satser på det![]()
Håper du får noen kjøpereJa. Nå har jeg fått lagt ut en del. Så får vi se. Setter ned etterhvert evt.![]()
MhmHar du kalender da
?
Har innstilt meg på at det blir bra, så da tror jeg det![]()
Vi skal ha det på torsdagVi hadde fiskekaker i brun saus med kokte poteter og gulrøtter til![]()
Mamma lage te meg
Du då?
Digg å slippe å handle selv![]()
Vi skal ha det på torsdag![]()
Oh, pakkekalender altså![]()
Har vegansk sjokoladekalender og babor kalender![]()
Skulle ønske mi og elska det, for det er jo så godtDet er godt og enkelt. Lilegutt elsker det![]()