Ble satt igang 3 uker før pga SF. Men tror de mente hun ville kommet før, så krysser fingrene. Hadde vært så kjekt å fått alt klart til jul og kan feire i det nye husetJa, ok. Håper du slipper overtid da. Hvordan var det sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble satt igang 3 uker før pga SF. Men tror de mente hun ville kommet før, så krysser fingrene. Hadde vært så kjekt å fått alt klart til jul og kan feire i det nye husetJa, ok. Håper du slipper overtid da. Hvordan var det sist?
Anar ikkje her heller... :S Håpar det går opp eit lys for meg snart... Har ikkje din heller noko særlig med ønsker?Hva skal du kjøpe til han? Har ingen anelse![]()
Tenkte å lage øl-kalender til han. Men kanskje bare vanlig. Ender med å ikke bli noe som helstHva driver dere med? Jeg prøver å finne på ting til pakkekalender til samboer![]()
Nei det er det vanlige detAnar ikkje her heller... :S Håpar det går opp eit lys for meg snart... Har ikkje din heller noko særlig med ønsker?![]()
Takk for detHa en fin kveld du også![]()
Ganske jevnt i toppen, jaDu var det tidligere i dag og du er vell det snart igjen![]()
Gly med ølkalender daTenkte å lage øl-kalender til han. Men kanskje bare vanlig. Ender med å ikke bli noe som helstmen tror han hadde blitt glad da, og litt flau
![]()
Håper hun har kommet tilbake nåOstesmørbrød til kveldsmat tror jeg at det blir. Jenta er til naboen på besøk. Det er så uvant, men så deilig. Men nå syns jeg de skal sende henne hjem snart![]()
Ååh...så deiligDette har eg akkuratt fått på døraVis vedlegget 87930
Masse masse mat og frukt
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, typisk dei menneneNei det er det vanlige detnull ønsker
![]()
Vi bytter vel litt på tenker jegVar det før i dag
IknooowHaha, typisk dei mennene![]()
Jeg fødte jo 5 uker før sist, så kan jo plutselig komme han her og, men har ikke helt trorKan ikke skjønne annet. De mente sist gang at jeg hadde født før termin om jeg ikke ble satt igang. Så får håpe det denne gangen
Hjelpes som det hikkes i magenhadde vært artig å sett på ul.
Ja det er jo detTopp 100 er bra det også da
Det er det helt klartJa det er jo detflotte premier der også
![]()
Jeg klarte å holde meg våken , så nå er neste trinn å klare å holde seg til etter jul i tangerudbakken har gått i reprise , siden jeg ikke så det på torsdagBurde sovet litt jeg også, men får vente til kvelden.
Nei han jobber på huset. Men jeg fikk det nå tilKan ikke han det da?
Det regner jeg med barna ble glade forHer ble det pølser og lompe siden jeg er hjemme alene med barna![]()
Ha en fin fin kveld du ogsåInnom for å ønske alle en flott kveld![]()