ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har nesten ikke sovet. Nå begynner virkelig denne graviditeten å ta knekken på meg.Det har jeg.
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nesten ikke sovet. Nå begynner virkelig denne graviditeten å ta knekken på meg.Det har jeg.
Du da?
Uff da. Når hadde du termin?Har nesten ikke sovet. Nå begynner virkelig denne graviditeten å ta knekken på meg.
17 desember.Uff da. Når hadde du termin?
HeheMå le litt av Ronja R som hadde det travelt denne mnd, nå er hun på topp igjen...
Spent på hvor mange innlegg det blir på henne denne mnd.
Ikke så lenge igjen heldigvis17 desember.
Mhm, må ligge på topp tror jegHeheja såg dette her
hun er effektiv
![]()
Nei jeg får bare holde utIkke så lenge igjen heldigvis
Det er det helt klart, men slitsomt å ha det sånn likevelNei jeg får bare holde utdet er jo verdt det når han er kommet
![]()
Må le litt av Ronja R som hadde det travelt denne mnd, nå er hun på topp igjen...
Spent på hvor mange innlegg det blir på henne denne mnd.
Jeg har falt to plasser, kanskje ikke så rart når jeg skravler så lite i helgene.Jeg så det derhaha! Jeg har no falt ned en god del...
Jeg har falt to plasser, kanskje ikke så rart når jeg skravler så lite i helgene.
Nei det har jeg merketHar nesten ikke skravlet på en uke jeg heller![]()
Ja det er det. Får se hva de sier på kontrollen på føden idagDet er det helt klart, men slitsomt å ha det sånn likevel
Har nesten ikke sovet. Går i underskudd på søvn om dagen. Men menJeg har detenn du?
Du får skravle deg opp igjen i ukedagene daJeg har falt to plasser, kanskje ikke så rart når jeg skravler så lite i helgene.
Nei da, så lenge eg er innefor 30plassen så er det greit for meg.Du får skravle deg opp igjen i ukedagene da![]()
Har nesten ikke sovet. Går i underskudd på søvn om dagen. Men men![]()