Hatt ein super dag. Første dagen på ei stund der både eg og gubben har vore heime heile dagen med lisje tuttaså me har kosa oss masse med farsdagskake og greier
![]()
Koselig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt ein super dag. Første dagen på ei stund der både eg og gubben har vore heime heile dagen med lisje tuttaså me har kosa oss masse med farsdagskake og greier
![]()
Så braGod kveld
Hatt en fin dag! Du da?![]()
Ja håper det går fort over.. Kjedelig når de ikke sover på nattaHuheiså kjedelig då! Håpar det går fort over. Ikkje kjekt når dei søte små er sjuke
men Twin Peaks er jo kjekt
sett mykje av det?
![]()
Hehe ja alle mannfolk er sultne når de får tilbud om hamburger og pommesDu fristet nå ja! Lure på om sambo er sultenhaha
Så digg!! Det fekk eg lyst på no. Leeenge sidan me hadde det sist! Kanskje det blir mandagsmiddagenNettopp spist hamburger og pommesfritesser på twin peaks nå
![]()
Vaska klær, sofa, skal lage Taco etterhvert. Ellers ingenting
Øyebetennelse vil vi ikke ha!
Hehe, mange år sidan eg såg detJa håper det går fort over.. Kjedelig når de ikke sover på nattavi ser første episode nå
L som absolutt skulle se serien, det er jo sååå bra
hehe så da må jeg bare henge med da
![]()
Helt grei søndag
Kos dere med kinamat![]()
Hehe ja alle mannfolk er sultne når de får tilbud om hamburger og pommes![]()
Så mykje prat om så mykje god mat herVar godt detJeg hadde kylling i karrisaus
![]()
Så mykje prat om så mykje god mat herblir jo rett og slett svolten
hei til deg og forresten
![]()
Så digg!! Det fekk eg lyst på no. Leeenge sidan me hadde det sist! Kanskje det blir mandagsmiddagen![]()
Ja det var digg ogsåHehe, mange år sidan eg såg detkva syns du så langt då?
![]()
Hehe nei da er det noe annetIkke når de må kjøredet er jo fotball på tvn!
Nettop spist rista brødskriver med kokt egg og varm sjokolade![]()
Haha, ja er vel frå det gode 90-talet, så sikkert ikkje så teknisk imponerande i disse dagarJa det var digg ogsåjoda virker som en ok serie da
men er så kjedelig når det er så gammeldags og dårlig lagt til
men blir sikkert spennende etterhvert
![]()
Mmm...det er snadderVar godt detJeg hadde kylling i karrisaus
![]()
Nammis! Her blir jeg sikkert sulten straks, så trikset er å legge seg så fort som muligNettopp spist hamburger og pommesfritesser på twin peaks nå
![]()
Tenkte det samme!Så mykje prat om så mykje god mat herblir jo rett og slett svolten
hei til deg og forresten
![]()