Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å tro man får besøk da, får gjort unna en del daGreit å få unna litt husarbeid![]()
Har blitt litt her i dag også,mest fordi vi trodde vi skulle få besøk![]()
Nei,fysj. Det er jo veldig smittsomt.
Kjekt å tro man får besøk da, får gjort unna en del da![]()
Hahaha ja det er også en måte å løse det påNammis! Her blir jeg sikkert sulten straks, så trikset er å legge seg så fort som mulig![]()
Ja er nok derfor L vil se det ogsåHaha, ja er vel frå det gode 90-talet, så sikkert ikkje så teknisk imponerande i disse dagarmen litt sjarm då
![]()
Bursdag på lørdagLenge til han skal få den eller?
Det har jegTakk ja det har jegdu da?
![]()
Her ble det ostesmørbrød til kveldsmatNettop spist rista brødskriver med kokt egg og varm sjokolade![]()
Det tror jeg påDet smakte![]()
Ender vel med at jeg må stå opp om en time å spiseHer ble det ostesmørbrød til kveldsmat![]()
Ikke så lurt å legge seg om man er sultenEnder vel med at jeg må stå opp om en time å spise![]()
I dag ble det masse ost, grillkrydder og oreganoDet er diggHva har du på
?
Då våknar du "mett" dåIkke så lurt å legge seg om man er sulten![]()
Oregano er eit mustI dag ble det masse ost, grillkrydder og oregano![]()
I dag ble det masse ost, grillkrydder og oregano![]()
Har faktisk aldri hørt den førDå våknar du "mett" då![]()
Er det ikkje det dei seier? Om du legg deg svolten, så våknar du mett. Og om du legg deg mett, så våknar du svolten?![]()
Ja, må ha detOregano er eit must![]()
Er ikke sulten. Men blir brått sulten og da må jeg ha mat for iallefall 15 min sidenIkke så lurt å legge seg om man er sulten![]()