Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, litt. Og ribbe. Men kjøttkakene til mamma er mye bedreSpiser du ikke pinnekjøtt ?
Neste jul blir dere hjemmeHeldige deg da
Får forskjellig vært å jeg nå, etter at mamma døde i 2009.
Er litt annenhvert sted![]()
Hva skjer?God kveld !![]()
Får se om noen gidder å komme hit da...Neste jul blir dere hjemme![]()
HeiHeihei![]()
Hvordan er søndagen deres da?![]()
Her skulle vi egentlig hatt besøk, men gubben der hadde fått øyebet![]()
Nå venter jeg på at gubben skal komme hjem med kinamat![]()
Så kjedeligHar ikke orket å gjøre noe idager så dårlig og har så vondt
![]()
Var nydeligHørtes deilig ut!
Da får du holde ut i innspurtenTusen takk dere to . Er redd formen ikke blir bedre før babyen er ute. Men ikke lenge igjen![]()
Veldig godtSå deilig da
Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker snart og![]()
Trenger ikke å ha besøk da. Da er dere jo en skikkelig familieFår se om noen gidder å komme hit da...hehe
God kveld. Hatt en fn dag?God kveld !![]()
Her feirer vi forskjellige steder, poden elsker detTrenger ikke å ha besøk da. Da er dere jo en skikkelig familievi er knallharde på å holde oss hjemme på julaften. Vil at ungene skal ha en fast tradisjon som de husker
men alle som vil komme får lov.
I år blir det kanskje unntakstilstand da. Men kommer hun før termin blir vi hjemme![]()
Her er søskenbarna hennes hos pappaen annenhver jul. De kommer hit i år hvis det blir feiring herHer feirer vi forskjellige steder, poden elsker detHadde vi ikke dratt rundt hadd ehan aldri fått feiret med søskenbarn
Trenger ikke å ha besøk da. Da er dere jo en skikkelig familievi er knallharde på å holde oss hjemme på julaften. Vil at ungene skal ha en fast tradisjon som de husker
men alle som vil komme får lov.
I år blir det kanskje unntakstilstand da. Men kommer hun før termin blir vi hjemme![]()
Her feirer vi forskjellige steder, poden elsker detHadde vi ikke dratt rundt hadd ehan aldri fått feiret med søskenbarn
Koselig å dra bort også daVi har vel ikke lagt så mye tanker i det enda. Da vi var små byttet vi på tre familier, og det funka veldig fint detfår bli ferdig med denne jula før vi begynner å tenke på neste ihvertfall
hehe
Jeg har aldri savnet det, både jeg og poden synes det er mye kjedeligere å feire her siden vi da bare har svigerfar her. Godt vi er forskjelligeHer er søskenbarna hennes hos pappaen annenhver jul. De kommer hit i år hvis det blir feiring her
Jeg har flytta så utrolig mye og aldri feiret jul på samme plassen som liten, så for meg er det viktig å gi de noe som jeg savnet som barn og som jeg savner nå når jeg tenker tilbake.
Er det vi også gjør, bytter å 3familierVi har vel ikke lagt så mye tanker i det enda. Da vi var små byttet vi på tre familier, og det funka veldig fint detfår bli ferdig med denne jula før vi begynner å tenke på neste ihvertfall
hehe