Du får hvile ut på sofaenHelt utslitt jeg nå...var så rastløs tidligere, så jeg har ryddet og vasket litt. Avsluttet med en tur med vofsen, og nå ligger jeg helt utslitt på sofaen
Mannen lager middag
Dere driver med da?
Jeg står og lager middag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får hvile ut på sofaenHelt utslitt jeg nå...var så rastløs tidligere, så jeg har ryddet og vasket litt. Avsluttet med en tur med vofsen, og nå ligger jeg helt utslitt på sofaen
Mannen lager middag
Dere driver med da?
Hengt opp klær og skal lage Taco.Helt utslitt jeg nå...var så rastløs tidligere, så jeg har ryddet og vasket litt. Avsluttet med en tur med vofsen, og nå ligger jeg helt utslitt på sofaen
Mannen lager middag
Dere driver med da?
Kos deg med kinamatHeihei
Hvordan er søndagen deres da?
Her skulle vi egentlig hatt besøk, men gubben der hadde fått øyebet
Nå venter jeg på at gubben skal komme hjem med kinamat![]()
Du får hvile ut på sofaen
Jeg står og lager middag!
Uff da, god bedringHar ikke orket å gjøre noe idager så dårlig og har så vondt
![]()
Idag ble det hjemmelagede kjøttkaker, poteter, erter og brun sausSå flink du er da
Hva blir det i dag da?
Uff da...Har ikke orket å gjøre noe idager så dårlig og har så vondt
![]()
Hørtes deilig ut!Idag ble det hjemmelagede kjøttkaker, poteter, erter og brun saus
Og karamellpudding med krem til dessert![]()
Uff da, god bedring
Tusen takk dere to . Er redd formen ikke blir bedre før babyen er ute. Men ikke lenge igjenUff da...
Håper du snart blir i bedre form!
Idag ble det hjemmelagede kjøttkaker, poteter, erter og brun saus
Og karamellpudding med krem til dessert![]()
Kjøttkaker er så utrolig godtSå deilig da
Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker snart og![]()
Har det likt. Jeg er så daff, vondt i magen, mageknip, slapp, uvel, nedpress... Bah! Kramper i leggene. Hjelper sikkert ikke å hoste så man nesten kaster opp heller. *klageklageklageklage*Tusen takk dere to . Er redd formen ikke blir bedre før babyen er ute. Men ikke lenge igjen![]()
Jeg også. Mamma sineSå deilig da
Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker snart og![]()
Jeg også. Mamma sine![]()
Jeg bruker å få mamma til å lage ekstra så jeg får på julaften. Er liksom oppvokst med detBestemor sinehehe
Å gode kjøttkakeminner![]()
Spiser du ikke pinnekjøtt ?Jeg bruker å få mamma til å lage ekstra så jeg får på julaften. Er liksom oppvokst med det![]()
Jeg bruker å få mamma til å lage ekstra så jeg får på julaften. Er liksom oppvokst med det![]()