ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jeg og vil ha lammefrikasseMannebeinet lager lammefrikasse mens jeg og barn koser oss å ser tvSøndagen sin det. Har malt siste grunningsstrøket nå da, så tirsdag er det å male med skikkelig maling
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og vil ha lammefrikasseMannebeinet lager lammefrikasse mens jeg og barn koser oss å ser tvSøndagen sin det. Har malt siste grunningsstrøket nå da, så tirsdag er det å male med skikkelig maling
![]()
Hihi! Tror ikke det er nok til å invitere noenJeg og vil ha lammefrikasse![]()
Takk, veldig fin så langtTakk for det
Håper du får det også![]()
Håper han liker gavenJeg gikk for å være kul tante jeg, så nå er bursagsgaven bestilt.! Håper den faller i smak.
Poden er ute o gleker, de skal vel snart på badeland
Kos dere med god middagMannebeinet lager lammefrikasse mens jeg og barn koser oss å ser tvSøndagen sin det. Har malt siste grunningsstrøket nå da, så tirsdag er det å male med skikkelig maling
![]()
Ikke dumt detJeg gikk for å være kul tante jeg, så nå er bursagsgaven bestilt.! Håper den faller i smak.
Har hørt det hvertfallmen altså hadde jeg hatt en kokkemann. Så skulle han også fått vært på kjøkkenet
![]()
Ble det noe igjen eller?Det er det ja![]()
Så braTakk, veldig fin så langt![]()
Jeg gikk for å være kul tante jeg, så nå er bursagsgaven bestilt.! Håper den faller i smak.
Det hørtes godt utMannebeinet lager lammefrikasse mens jeg og barn koser oss å ser tvSøndagen sin det. Har malt siste grunningsstrøket nå da, så tirsdag er det å male med skikkelig maling
![]()
Det var synd. Hadde passet til ostekakeNei! Tanteungene spiste mye![]()
Da liker du jo kakeLiker iskakeog den der verdens beste går greit med ett lite stykke
![]()
Ja, nå har vi blitt lurt herDa liker du jo kake![]()
Bra han ordnet opp daGubben kjøpte sånn fryst-daim-kakefor jeg hadde jo ikke ordnet noe
![]()