Skravletråd :)

Jeg og gubben er ikke spesielt stor av oss, men 180 er ett must:) trenger en halvmeter mellom oss:D
Det vi å trenger :p Kan godt ligge kose litt, men når jeg skal sove, vil jeg virkelig ikke ligge i armkroken. Jeg vil sove i fred og ro på min side :o

Hei alle sammen :D

Ligger i senga litt å slapper av mens minsta skal sovne :)
Jobba i dag. I det verste regnet. Deilig. Blir ikke mer friskt enn det :p

Mannen spanderte noe kinamat i dag. Siden jeg hadde grusom hodepine når jeg kom hjem fra jobb. Og i morgen skal han diske opp med lammefrikasse. Så da kan jeg male i fred og ro mens han lager mat og unger leker. :)

Så sier han så fint. At etter vi er ferdig med minsta sitt soverom kan vi begynne på vårt soverom. Og kjøpe ny seng, nattebord og lamper :D Luksus innimellom gitt :p
Så deilig å fornye seg litt:D
Ny seng er luksus!!

Det vi å trenger :p Kan godt ligge kose litt, men når jeg skal sove, vil jeg virkelig ikke ligge i armkroken. Jeg vil sove i fred og ro på min side :o
Haha det samme mener jeg :D men mannen er ikke helt enig, så han dyttes bort på sin side flere ganger om natten O.o er det rart jeg sover dårlig ?! :P

Haha det samme mener jeg :D men mannen er ikke helt enig, så han dyttes bort på sin side flere ganger om natten O.o er det rart jeg sover dårlig ?! :P
Mannebeinet her også begynner å kreve sin plass når han sover. Føler jeg ligger på kanten innimellom. Om jeg bare rykker til ligger jeg sikkert på gulvet heller :p

Her var det stille i kveld.
Venninnebesøket mitt har dratt, jeg skal finne senga snart tenkerjeg

Vanskelig å få normal døgnrytme etter å ha jobbet fire nattevakter på rad

Back
Topp