>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det vi å trengerJeg og gubben er ikke spesielt stor av oss, men 180 er ett musttrenger en halvmeter mellom oss
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vi å trengerJeg og gubben er ikke spesielt stor av oss, men 180 er ett musttrenger en halvmeter mellom oss
![]()
Så deilig å fornye seg littHei alle sammen
Ligger i senga litt å slapper av mens minsta skal sovne![]()
Jobba i dag. I det verste regnet. Deilig. Blir ikke mer friskt enn det![]()
Mannen spanderte noe kinamat i dag. Siden jeg hadde grusom hodepine når jeg kom hjem fra jobb. Og i morgen skal han diske opp med lammefrikasse. Så da kan jeg male i fred og ro mens han lager mat og unger leker.
Så sier han så fint. At etter vi er ferdig med minsta sitt soverom kan vi begynne på vårt soverom. Og kjøpe ny seng, nattebord og lamperLuksus innimellom gitt
![]()
Hehe...ja, slitsom å bortforklareDen er litt kjip spm nygravid![]()
Jepp, det er deDe er litt vel tøffe i trynet innimellom![]()
JaSå deilig å fornye seg litt
Ny seng er luksus!!
Haha det samme mener jegDet vi å trengerKan godt ligge kose litt, men når jeg skal sove, vil jeg virkelig ikke ligge i armkroken. Jeg vil sove i fred og ro på min side
![]()
Mannebeinet her også begynner å kreve sin plass når han sover. Føler jeg ligger på kanten innimellom. Om jeg bare rykker til ligger jeg sikkert på gulvet hellerHaha det samme mener jegmen mannen er ikke helt enig, så han dyttes bort på sin side flere ganger om natten
er det rart jeg sover dårlig ?!
![]()
Hurra for Agnete![]()
Visste fra dag 1 at hun kom til å vinne da...![]()
Ja det var veldig stille her.Her var det stille i kveld.
Venninnebesøket mitt har dratt, jeg skal finne senga snart tenkerjeg
Velfortjent absolutt... Men litt kjedelig for de andre... Hun har jo vært best hele veien.Hehe, joa...Kanskje detHun har vel vært favoritten ja og veldig dyktig
![]()
Ja da har jo kroppen innstilt seg på å være våken om nattenVanskelig å få normal døgnrytme etter å ha jobbet fire nattevakter på rad
Det har viJa det var veldig stille her.
Har dere kost dere?![]()
Så braDet har vi![]()