ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jeg er egentlig det jeg og, men når de nå er 17 og 19 år, så er det så vanskelig å kjøpe tingJeg er kjip der å gir ikke penger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er egentlig det jeg og, men når de nå er 17 og 19 år, så er det så vanskelig å kjøpe tingJeg er kjip der å gir ikke penger![]()
Jeg har bare satt på oppvaskemaskinenJeg gadd ikke ennå, poden har besøk å da gidder eg ikke stå vedsiden av og rydde.Jeg må nemlig ha på høy musikk![]()
Det skjønner jjeg. Er bare 15 han som er min elsdte nevøJeg er egentlig det jeg og, men når de nå er 17 og 19 år, så er det så vanskelig å kjøpe ting![]()
Jeg har begynt på soverommet, gud så kjedeligJeg har bare satt på oppvaskemaskinenmen er på vei til vaskerommet nå
![]()
FlinkJeg har begynt på soverommet, gud så kjedelig
Det blir det siste som skal gjøres her. Ferdig med halvparten av hyllene nå, fyttirakkern...Blir mye som går i søppla hvertfall.Så må jeg bare finne en god måte å oppbevare donaldblader på,, de ligger løst. Vil ha de inn på rommet il poden men da må jeg ha de i noe først.Flinkher skal alt sengetøyet av alle sengene straks
![]()
Jeg er kjip der å gir ikke penger![]()
Hvor gammel er han?Ikke noe glad i å gi penger jeg heller
Men nå ønsker nevøen min seg bare gocart ting da, og det blir litt i dyreste lagethehe
Hehe...så braSå jeg at du hadde fått med en gang![]()
Haha...ikke dum duJavisst er det, det! *dumme meg*
Var det ikke deilig?!Da er vi to![]()
Aldri smakt før
Hehe...er det ikke typisk?!God morgonslumra litt i dag, så måtte ta rask dusj og ta med frukosten i handa for å rekke ferja. Men så kjem eg på ferja, og får beskjed om at den blir 20minutt forsinka pga ambulanse. Bah! Jaja. God tid til frukost og forum då i alle fall
![]()
Håper du også får en super dagGod morgenønsker dere en fin dag
![]()
Høres ut som en effektiv dagHer skal det ryddes i dag, Soverommet vårt skal vaskes og ryddes, mye skal kastes, badet skal ryddes, alle kassene i gangen med vinterklær må på plass, bilene skal få på vinterdekk, 2.etasje skal vaskes..
Kul tante er jo mest morsomtSitter og funderer på om jeg skal være kjip eller kul tante når jeg skal kjøpe bursdagsgave til nevøen min.