Haha nei, er jo samme greia hver gang joNei det skjønner ikke jeg heller. Men det er ikke noe særlig smart troll da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nei, er jo samme greia hver gang joNei det skjønner ikke jeg heller. Men det er ikke noe særlig smart troll da![]()
Dårlig luft sikkert, hahaHva lukter støvsugerene da? Aldri kjent noe lukt![]()
Mini her er fortsatt syk, så lite som skjer annet enn at jeg brukes som soveplass, trøsteplass og koseplass.. Hva skjer i stavanger?Hei jenter ! Tilbringer helgen i Stavanger ! Hva skjer hos dere ?
Her lager gubben pinnekjøtt. Og jeg er sliten kvalm og har noe som kjennes ut som rier innimellom. Konkludert med at jeg har vondt i magen bareHei jenter ! Tilbringer helgen i Stavanger ! Hva skjer hos dere ?
Ååååh, pinnekjøttHer lager gubben pinnekjøtt. Og jeg er sliten kvalm og har noe som kjennes ut som rier innimellom. Konkludert med at jeg har vondt i magen bare![]()
Åå så kjedeligMini her er fortsatt syk, så lite som skjer annet enn at jeg brukes som soveplass, trøsteplass og koseplass.. Hva skjer i stavanger?
Er ikke noe fan av pinnekjøtt, spiste ribbe på jobb i gårHer lager gubben pinnekjøtt. Og jeg er sliten kvalm og har noe som kjennes ut som rier innimellom. Konkludert med at jeg har vondt i magen bare![]()
Ja, er første gang han er syk og han skjønner jo rent lite av det hele... Så er mye griningÅå så kjedeligbesøker en vennine
![]()
Du må ha sånn kuler inni. Eller kjøpe deg ny uten pose. Klarer ikke den støvsug-lukta![]()
Kjøpte seg aquavit også hanÅåååh, pinnekjøttgleder meg til jul
![]()
Hva lukter støvsugerene da? Aldri kjent noe lukt![]()
Det har jeg aldri smakt påKjøpte seg aquavit også han![]()
Kos deg masseGleder meg stort til venninnebesøk i kveld kjenner jeg..
Hei. Håper du får en fin helgHei jenter ! Tilbringer helgen i Stavanger ! Hva skjer hos dere ?
Jeg og SiljegulliHehe...så brada er nok du den eneste som har sett det
![]()
Det er ikke noe godt. Smaker sprit. Men jeg har ikke peiling på sånt heller daDet har jeg aldri smakt påer ikke aå glad i alkohol til mat, så takker som regel pent nei og har dermed aldri smakt aquavit. Har en mistanke om at jeg ikke liker det uansett
![]()
Så det med en gang viJeg og Siljegulli![]()
Sånn kuler med duft!Filteret er tett... må ha nytt filter.
Hva slags kuler?
Har en som bruker vann, men den suger så dårlig![]()