Presser vel på slike akupunkturpunkter de armbåndene?Men hvordan hjelper de da??? Har liksom ikke helt troa på det...
Må jo være noe i de om de skal hjelpe til med noe?...![]()
Sent from my iPad using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Presser vel på slike akupunkturpunkter de armbåndene?Men hvordan hjelper de da??? Har liksom ikke helt troa på det...
Må jo være noe i de om de skal hjelpe til med noe?...![]()
Hatt en fin dag her ogsåGod kveld
Hatt en super dag på jobb, og i morgen har jeg fri
Du hatt en fin dag??
Da kan man faktisk ha det til middag!
Sånn min gjør hvertfallVar sikkert noe sånt ja![]()
Det har jeg ogsåHar tatt helg allerede jeg![]()
Det har jeg ogsåHar tatt helg allerede jeg![]()
Kjøpte den på bursdagen min![]()
Vet ikke om jeg orker mye mer nå daSånn min gjør hvertfallSamme om vi så kun de første sekunda er det unnskyldningen. Vi MÅ se ferdig det vi begynte på
![]()
Da sier du han får sette på noe til seg selv. Også går du å legger degVet ikke om jeg orker mye mer nå da![]()
Nei, det skulle tatt seg utNei, det kan man ikke drive med her inne![]()
![]()
Helg er fantastiskHatt en fin dag her også
Deilig med fri i morgen da
Gleder meg til helg jeg også!
Skal være i praksis i helga, så akkurat denne uke syns jeg ikke helga er så stasGleder meg til helg kjenner jeg
Nei. Det er sånn en liten kule på de. Som visstnok skal trykke på en nerve eller noe sånt. Ikke noe annet enn det.![]()
Jeg sparer ses 6Ja, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bak![]()
Det har jeg ogsåYeeii!!
Det har jeg ogsåYeeii!!
70 kr eller noe sånt?De nervepunktene mine tror jeg skal mye til for å ha noe stor virkning her. Testa de litt på treninga innimellom
Vet du hvor mye de koster? Vurdere om det er verdt å teste det ut![]()
70 kr eller noe sånt?Akupunktur sier mange hjelper. Det prøvde jeg. Det funka ikke da
På meg hvertfall haha
Selvsagt. Jeg prøvde det siden så mange av mine venninner hadde god erfaring med detHm...har mer trua på det faktisk...
Men vi er jo alle forskjellig![]()