Skravletråd :)

Selvsagt. Jeg prøvde det siden så mange av mine venninner hadde god erfaring med det :)

Gikk kvalm og spydde frem til fødsel så... Da prøver man alt man kan :p

Ser det nok an litt før jeg prøver noe annet enn knekkebrøda mine ;) men takk for tips :)

Mamma var passe sleip i helgen. Ba inn på bursdag. Plutselig skulle hun hatt "bært opp vinterdekkene fra kjelleren" :confused:. Kunne bare sagt at sønnen hennes og gubben skulle skifte dekkene :D ender med at jeg føler jeg har verdens sleipeste mor :p
Haha :p Den var sleip ja. Her gikk det ikke så bra. Selve byttingen gikk jo fint, tok så en kjøretur til butikken. Der ville den ikke starte igjen. Beskjed om alle mulige feil på displayet og ingenting hjalp så endte med å måtte ringe viking og få tauet bilen til nærmeste verksted. Passer så sinnsykt dårlig med slike utgifter akkurat nå :(

Ja man blir vant til, men ja det er også slitsomt. Har du fått noe hjelp?
Prøvd ulike sovemedisiner, ingen har hatt noe særlig effekt. Fått mange råd som å gå lang tur før jeg legger meg, lese før jeg legger meg, søvnhypnose, men føler ikke det gir noen effekt.

Joda. Da var sesong 6 av SOA over for min del. Har ikke ord!

Men god natt nå. Prøve få noe søvn før jobben kaller. Evnt unga kaller :p

Mini er syk og sover ikke, så da satt man her da...

Haha :p Den var sleip ja. Her gikk det ikke så bra. Selve byttingen gikk jo fint, tok så en kjøretur til butikken. Der ville den ikke starte igjen. Beskjed om alle mulige feil på displayet og ingenting hjalp så endte med å måtte ringe viking og få tauet bilen til nærmeste verksted. Passer så sinnsykt dårlig med slike utgifter akkurat nå :(
Sånt rett før jul og etter jul er ikke noe særlig...
Håper de ikke finner så mye feil da.

Idag er jeg HØYGRAVID!!!! :D

Back
Topp