Så deilig!Vi har tatt helgskolefri imorgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!Vi har tatt helgskolefri imorgen
![]()
Ja det trengs !!Så deilig!
Selvsagt. Jeg prøvde det siden så mange av mine venninner hadde god erfaring med det![]()
Gikk kvalm og spydde frem til fødsel så... Da prøver man alt man kan![]()
Hei! Her har dagen gått med til julegaveforberedelserGod kveldhar dere hatt en fin dag?
Hei! Her har dagen gått med til julegaveforberedelserhva med deg?
Dobbelt helg, dobbelt så gøyDobbelt helg og ja???hehe
God kveldGod kveldhar dere hatt en fin dag?
Fikk sovet 2 timer på formiddagenDu må jo sove !!!![]()
HahaMamma var passe sleip i helgen. Ba inn på bursdag. Plutselig skulle hun hatt "bært opp vinterdekkene fra kjelleren". Kunne bare sagt at sønnen hennes og gubben skulle skifte dekkene
ender med at jeg føler jeg har verdens sleipeste mor
![]()
Prøvd ulike sovemedisiner, ingen har hatt noe særlig effekt. Fått mange råd som å gå lang tur før jeg legger meg, lese før jeg legger meg, søvnhypnose, men føler ikke det gir noen effekt.Ja man blir vant til, men ja det er også slitsomt. Har du fått noe hjelp?
Fikk sovet 2 timer på formiddagen![]()
Mini er syk og sover ikke, så da satt man her da...
Sånt rett før jul og etter jul er ikke noe særlig...HahaDen var sleip ja. Her gikk det ikke så bra. Selve byttingen gikk jo fint, tok så en kjøretur til butikken. Der ville den ikke starte igjen. Beskjed om alle mulige feil på displayet og ingenting hjalp så endte med å måtte ringe viking og få tauet bilen til nærmeste verksted. Passer så sinnsykt dårlig med slike utgifter akkurat nå
![]()
Sovna tilslutt eller?Mini er syk og sover ikke, så da satt man her da...
Masse god bedring til miniMini er syk og sover ikke, så da satt man her da...
Yeeii, nyt siste innspurtIdag er jeg HØYGRAVID!!!!![]()