ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Nei er mellom 17 og 24 dager igjen caMen da burde du ikke gjøre noe som helst
Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er mellom 17 og 24 dager igjen caMen da burde du ikke gjøre noe som helst
Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen.
Satser på 17 daNei er mellom 17 og 24 dager igjen cahihi
JaaVi er høygravid idag![]()
Ja håper det ikke blir noe lengre sånn som formen daler. Men det får jeg jo vite på mandagSatser på 17 dajeg planlegger 3 uker ca
![]()
Føler det likens. Egentlig vil jeg bare ha henne ut. Men så plutselig syns jeg hun bare kan være der inne litt tilJaahurra... Det har gått litt fort og litt tregt
![]()
Ja altså jeg er ikke klar for å få han ut før om 17 dager. Han trenger de dagene inni magenFøler det likens. Egentlig vil jeg bare ha henne ut. Men så plutselig syns jeg hun bare kan være der inne litt til![]()
Her går det litt husarbeid nå.
Hva gjør dere?
Skulle til å si nyt kvalmen , meeen det er jo ikke så lett. Men nyt årsaken til kvalmen hvertfallPrøver å få skrubbet kjøkkenet, men blir kvalm så fort jeg reiser meg jo![]()
Skulle til å si nyt kvalmen , meeen det er jo ikke så lett. Men nyt årsaken til kvalmen hvertfall![]()
Huff da
God bedring til mini![]()
Sovna tilslutt eller?
Masse god bedring til mini![]()
TakkGod bedring til mini
Nå har jeg klaget og er snart ferdig så nå er det din turPrøver å få skrubbet kjøkkenet, men blir kvalm så fort jeg reiser meg jo![]()
Huff... Fått sovet litt du da?Takk![]()
Han sovna til slutt, sånn i 4-tiden..
Ja er jo greit å ha litt symptomerHaha
Nyter den jeg, på sitt vis
Håper nesten den blir værende så jeg kjenner at det er noe derhaha
Du får nyte tiden som høygravid da![]()
Ja, sambo stod opp med han på morgenen, så fikk meg noen timer da heldigvisHuff... Fått sovet litt du da?
Takk![]()
Han sovna til slutt, sånn i 4-tiden..
Ja, ikke noe gøy å se de små plagesBra han sovnet tilslutt da![]()
Nå har jeg klaget og er snart ferdig så nå er det din tur![]()
Ja er jo greit å ha litt symptomerhvertfall frem til en kjenner bevegelser
![]()
Jo takkdet går fort nå fremover her
snart jul og jo
![]()
![]()
Jeg må innrømme at jeg ikke er klar for jul ennå. Altfor mange gaver å kjøpe!!Går så altfor fort til jul, men det går ikke fort nok med magen...haha
Når blir du satt i gang da?![]()