Tror det er spesielt veldig tidlig i svangerskapet det gjelder. Det har sikkert gått fint, men slik jeg har forstått det så anbefales det ikkeWhaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er spesielt veldig tidlig i svangerskapet det gjelder. Det har sikkert gått fint, men slik jeg har forstått det så anbefales det ikkeWhaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er bra
Våre seler er sydd fast til den øverste svarte ramma, altså et stykke lengre opp enn dine. De går ikke innom den tynne nederste stanga der
OkeiTror det er spesielt veldig tidlig i svangerskapet det gjelder. Det har sikkert gått fint, men slik jeg har forstått det så anbefales det ikke![]()
Så bra.. Har dere hatt noen forsøk ?Det var igså lenge
Ja det har vi![]()
Nei det har vi ikke, nå ned litt mer ivekt først, hvertfall vil jeg ned litt mer..+ at jeg vil ha full jobbSå bra.. Har dere hatt noen forsøk ?
Hehe ser du har testet positivt ja, gratulerer!!!9søvnige måneder foran deg nå da?
Her har jeg funnet sofaen for første gang i dag, og den var goooooood!![]()
AahNei det har vi ikke, nå ned litt mer ivekt først, hvertfall vil jeg ned litt mer..+ at jeg vil ha full jobb
Og allikevel er de lange nok??? shit, jeg må ha fått pygmèseler...Våre seler er sydd fast til den øverste svarte ramma, altså et stykke lengre opp enn dine. De går ikke innom den tynne nederste stanga der![]()
Tusen takk!!Våre seler er sydd fast til den øverste svarte ramma, altså et stykke lengre opp enn dine. De går ikke innom den tynne nederste stanga der![]()
Sant, de ni månedene med ymse plager er verdt hvert sekundHåper bare ikke det blir 9 kvalme mnd oghaha
Trøttheten er jeg vant til
Men hva gjør man ikke for den lille?![]()
Du må løsne selene dine i fronten od dra de helt bak. Trenger ikke ha de festet rundt den tynne stanga, da får du bedre plassOg allikevel er de lange nok??? shit, jeg må ha fått pygmèseler...
Så jeg skulle sjekke opp, så da gjorde jeg detTusen takk!!![]()
Fotogaver er fint å få![]()
Det vet jeg ikke, siden det ikke er aktuelt for oss nå.Ok.er det lang ventetid ?
Klem til deg![]()

Det er sant, det skal jeg gjøre. Men får jo ikke mer enn en cm ekstra... jeg trenge minst ti....Du må løsne selene dine i fronten od dra de helt bak. Trenger ikke ha de festet rundt den tynne stanga, da får du bedre plass![]()
Er det bra å bestille fra dem?
Vurderer om noe må bestilles på egen hånd. Ikke billig å bestille fra fotograf![]()
Det gjør det, selv om jeg ikke må så vil jeg gjerne ha best mulig sjanse når jeg først skal betale så myeAahja sikkert lurt det. Bedrer sjansene litt da
![]()
Røyk, cola og fisk!Luksusfellen på gang![]()