ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Flink du er å holde orden daJeg sitter å skriver inn hva jg har kjøpt til jul og hva de kosta(tilbud og ord.pris) Mannen bør hvertfall bli fonøyd i år.! Poden også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er å holde orden daJeg sitter å skriver inn hva jg har kjøpt til jul og hva de kosta(tilbud og ord.pris) Mannen bør hvertfall bli fonøyd i år.! Poden også..
Mulig det er nettopp det det gjør...
Husk på å få i dere d vitaminer![]()
Mye som skjer rundt meg som suger energiSkulle gjerne delt litt med deg
Hvorfor så sliten?
Ja er helt sykt med innlegg som kommer til tider her inne![]()
Har det hvert år, må ha kontrollFlink du er å holde orden da![]()
Stakkers bil, er den syk?Min er hos "legen" nå
Meldt snø i morra![]()
God kvelddet går etter forholdene bra
men kjedelig å ligge mesteparten av dagen
![]()
Jeg pleier å notere ned hva jeg kjøper til folk jeg ogHar det hvert år, må ha kontroll
What???? Er duuuuu gravid??????![]()
Joda. Sovet stort sett hele dagen, og lite klar for enda en nattevakt. Sykt lyst på sjokolade også...![]()
Nei har fått beskjed om å ligge hele dagen, kun gå på do når det trengs, pga truende fødsel .Det forstår jeg godt. Bekken som plager deg ?
Jeg har lært av andre at der må man gøre,Jeg pleier å notere ned hva jeg kjøper til folk jeg ogmen ikke pris
![]()
Jaaaaaaaaaa!!!!
Åååh, endelig
Var helt skjelven etter første testen i går, som jeg ikke trodde kom til å vise noe![]()

Prøvd lenge?Jaaaaaaaaaa!!!!
Åååh, endelig
Var helt skjelven etter første testen i går, som jeg ikke trodde kom til å vise noe![]()
Nei har fått beskjed om å ligge hele dagen, kun gå på do når det trengs, pga truende fødsel .
Kanskje jeg burde det jeg ogJeg har lært av andre at der må man gøre,![]()
Regler er jo regler.. Ganske strenge regler på alkoholreklame. Må nesten inn å lese selvHun hadde nevnt noe i et innlegg fra september, da hun var på lady gaga konsert. Jeg leste innlegget... vil ikke kalle det reklame.
Heihei
Alt bra med deg?
Er 6 uker til termin . Men bare han holder seg der 3 uker til er jeg gladÅh, huff...så slitsomt. Hvor lenge har du igjen da?