Det håper jeg også, takkUffliker ikke!! Håper du kommer deg opp igjen med masse energi sånn plutselig
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også, takkUffliker ikke!! Håper du kommer deg opp igjen med masse energi sånn plutselig
![]()
![]()

Litt deiligDet er ufattelig stille på forumet idag![]()
Kjipt å punktere da!! Men veldig greit å skifte dekk litt for tidlig enn for seint![]()
Det er ufattelig stille på forumet idag![]()
For noen kommer jo vinteren like plutselig hvert eneste årJa! Jeg gidder ikke skifte dekk når snøen allerede har kommet... rett før jeg skal på jobb for ekspasser fint...
![]()
For noen kommer jo vinteren like plutselig hvert eneste år
Vi har også skiftet dekk , da er det mindre å tenke på![]()
Ja ikke sant... var det jeg prøvde å unngå, at den skulle komme overraskende på megheldigvis har jeg ikke piggdekk så da spiller det ikke så stor rolle. piggdekk på bar asfalt er ganske uheldig har jeg hørt. Like glatt som sommerdekk på is.
Jeg har byttet til pigg og selvom det har vært vått og 12 pluss så har jeg ikke hatt noen problemer med at det er glatt. Kjører som jeg pleier men er litt obs i svinger for jeg vet det kan være glatt![]()
Har ikke piggdekk vi heller . Er ikke behov for det her vi borJa ikke sant... var det jeg prøvde å unngå, at den skulle komme overraskende på megheldigvis har jeg ikke piggdekk så da spiller det ikke så stor rolle. piggdekk på bar asfalt er ganske uheldig har jeg hørt. Like glatt som sommerdekk på is.
Oi da, skjer det saker og ting nå?Suuuperfornøyd i dag og suuuperkvalm![]()
Hehe
Du driver med i kveld da?
Ja, blir litt stress om det er for myeLitt deilig![]()
Ser ut som det fortsatt er detSykt dødt på bv nå![]()
Hvor ligger du da?Følte jeg skravla mye, men ser ikke sånn ut på topplista![]()
![]()
Jeg trodde jeg skravlet mye forrige mnd, men var såvidt jeg klarte å holde meg på topp 30!Følte jeg skravla mye, men ser ikke sånn ut på topplista![]()
![]()
Ja! Irriterende nå når jeg har så god tidDet er ufattelig stille på forumet idag![]()
Oi! Trodde hun var perfekt jegSitter og leser om fotballfrue som er anmeldt for ulovlig alkoholreklame![]()
Er typisk det vel ?Ja! Irriterende nå når jeg har så god tid![]()
Ser ut som det fortsatt er det
Kanskje det tar seg opp utover kvelden![]()
Hvor ligger du da?
Har ikke sett på den i dag, heller ikke skravlet noe![]()
Jeg trodde jeg skravlet mye forrige mnd, men var såvidt jeg klarte å holde meg på topp 30!
Oi! Trodde hun var perfekt jeg![]()