Skravletråd :)

For noen kommer jo vinteren like plutselig hvert eneste år :p
Vi har også skiftet dekk , da er det mindre å tenke på ;)

Ja ikke sant... var det jeg prøvde å unngå, at den skulle komme overraskende på meg :P heldigvis har jeg ikke piggdekk så da spiller det ikke så stor rolle. piggdekk på bar asfalt er ganske uheldig har jeg hørt. Like glatt som sommerdekk på is.

Ja ikke sant... var det jeg prøvde å unngå, at den skulle komme overraskende på meg :P heldigvis har jeg ikke piggdekk så da spiller det ikke så stor rolle. piggdekk på bar asfalt er ganske uheldig har jeg hørt. Like glatt som sommerdekk på is.

Jeg har byttet til pigg og selvom det har vært vått og 12 pluss så har jeg ikke hatt noen problemer med at det er glatt. Kjører som jeg pleier men er litt obs i svinger for jeg vet det kan være glatt :)

Jeg har byttet til pigg og selvom det har vært vått og 12 pluss så har jeg ikke hatt noen problemer med at det er glatt. Kjører som jeg pleier men er litt obs i svinger for jeg vet det kan være glatt :)

Ja greit å være litt obs. Vet ikke hvordan det er å kjøre med pigger hvis det for eks regner. Men jeg har selv opplevd at pigger er helt håpløst på underkjølt regn når det er småglatt på veien, uten at det er is. Men da er det vel håpløst uansett hva bilen er skodd med.

Har ikke piggdekk vi heller . Er ikke behov for det her vi bor :) tror og piggdekk blir mye fortere slitt og mister pigger når det kjøres for mye av det på bar asfalt .

Følte jeg skravla mye, men ser ikke sånn ut på topplista :P :P

Ser ut som det fortsatt er det:p
Kanskje det tar seg opp utover kvelden:)

Jeg er dødstrøtt da... nattevakt tar skikkelig på. Skal jobbe i natt og. Føler meg ikke klar :P

Hvor ligger du da?
Har ikke sett på den i dag, heller ikke skravlet noe:p

Tror det var 39 eller noe :P

Jeg trodde jeg skravlet mye forrige mnd, men var såvidt jeg klarte å holde meg på topp 30!

Eh. Ditto!! Hadde en liten krampetrekning, men det hjalp ingenting... når jeg kommer hjem fra jobb så er det jo iallfall 1000 nye innlegg her inne :P

Oi! Trodde hun var perfekt jeg :p
:P Er noen som har klaget på henne da...

Back
Topp