Samme her! Hadde ikke tid siste tida, så for noen dager siden at jeg endte på 30.Jeg trodde jeg skravlet mye forrige mnd, men var såvidt jeg klarte å holde meg på topp 30!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Hadde ikke tid siste tida, så for noen dager siden at jeg endte på 30.Jeg trodde jeg skravlet mye forrige mnd, men var såvidt jeg klarte å holde meg på topp 30!
Wohoo! På plass 41 haha, men det skal vel litt til å dette ut da håper jeg?
Veeldig typisk det jaJa! Irriterende nå når jeg har så god tid![]()
Da var det ikke rart jeg ikke hadde fått det med meg! GRATULERER!!!!!!
Ja hva var det egentlig? Så det bare litt på nyheteneSitter og leser om fotballfrue som er anmeldt for ulovlig alkoholreklame![]()
Jeg er så sliten om dagen, håper energien snart kommer tilbake.
Ja, bare litt dødt...![]()
Æsj. Føler høstmørket suger ut energien...
La ut en billigstrimmel i dagboka og ikmgruppa i går, så om du ikke har vært innom der så er det ikke rart nei
Tuuuuusen takk
Jeg er såååå hoppende glad![]()
For noen kommer jo vinteren like plutselig hvert eneste år![]()
Vi har også skiftet dekk , da er det mindre å tenke på![]()
Ja er helt sykt med innlegg som kommer til tider her inneJeg er dødstrøtt da... nattevakt tar skikkelig på. Skal jobbe i natt og. Føler meg ikke klar
Tror det var 39 eller noe![]()
Eh. Ditto!! Hadde en liten krampetrekning, men det hjalp ingenting... når jeg kommer hjem fra jobb så er det jo iallfall 1000 nye innlegg her inne![]()
Er noen som har klaget på henne da...
Jeg følte jeg var her mye liksom. Men neida, det gikk bare såvidtSamme her! Hadde ikke tid siste tida, så for noen dager siden at jeg endte på 30.![]()
Oi da, skjer det saker og ting nå?
Akkurat spist middag og dessert her nå![]()
Ja hva var det egentlig? Så det bare litt på nyhetene![]()
God kveldGod kveld![]()
Går det bra her?
Kjedelig daDa må vi få liv her..!!
Her blir det liv, rai rai!!
Har du hatt en fin dag da?