Greitt å ha litt pause av og til ogsåMåtte vel komme et vakuum etter innspurten i oktober, og pangstarten til november![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greitt å ha litt pause av og til ogsåMåtte vel komme et vakuum etter innspurten i oktober, og pangstarten til november![]()
Ja, få folk desverre...Ja det ser jeg, få folk her inne i dag eller?
Hvordan gikk møtet?![]()
Sinnsykt mange35.000 innlegg er skrive i denne tråden noI tilfelle nokon lurte på det
![]()
Lurer på kor mange tusen av dei du harSinnsykt mange![]()
Lang dag?Jeg skal snart i seng nå...sliten i hodet![]()
Haha...takk for tall35.000 innlegg på 74 dagar faktisk. Det er nesten 473 for dag det.Nesten 20 i timen, døgnet rundt
I gjennomsnitt
FYI
![]()
Sant detGreitt å ha litt pause av og til også![]()
Det er det! Men kjekt detHaha...takk for tall
Det er jaggu mye!!
Hehe...ikke så mange i denne tråden daLurer på kor mange tusen av dei du har![]()
Det er supert! Alltid kjekt når ting går som man vilJa, få folk desverre...
Møtet gikk strålende![]()
Kvar har du mest då?Hehe...ikke så mange i denne tråden da![]()
Ja, det er veldig deiligDet er supert! Alltid kjekt når ting går som man vil![]()
Usj, det er tidlig. Blir nok vekka så tidlig eg og, av ei som vil ha pupp. Men då er det i alle fall håp om å få sove litt til etterpåLang og hektisk dag
Og opp igjen i morgen kl06...
Ja du har skravlet deg oppover idag tenker jegFem minutt til ny oppdatering! Kanskje håp om å klatre litt oppover i dag då, sidan det er så stille ellers![]()
Jess!Ja du har skravlet deg oppover idag tenker jeg![]()
Har du ofte møter på jobben?Ja, det er veldig deilig
Nytt møte i morgen da![]()
Vi får låse henne inneHehe...kan jo bli en utfordring i tenårene![]()
Har hatt det slik selv med mine visdomstenner. Måtte trekke alle 4. Er ikke noe kjekt :/Ja det er det ! Det er helt forferdelig å gå sånn